Heerlijk recept maarre, mag ik dit wel?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door 40plusmama, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Morgen uit eten en op de menukaart staan 4 dingen die ik niet mag (rauw vlees of gerookte zalm of paling) en 1 ding die ik niet lust. Het onderstaande lijkt me heerlijk maar mag ik wel geitenkaas en de rest? Ik weet dat het niet van rauwe melk gemaakt mag zijn. Ik vraag het wel voor de zekerheid morgen. Ze zullen wel denken :)

Lauwwarm geitenkaasje uit de oven op een salade met in rode wijn gekonfijte sjalotten en een honing-tijmdressing

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar gezondheid.
    Kijk ook eens op voedingswijzer.nl

Elmo

3. 40plusmama

Ik was hem al kwijt :) . Inderdaad past hij hier beter, dank je voor het verplaatsen. Ik zal eens op de voedingswijzer kijken.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Verse gerookte zalm mag wel, zou je dus moeten navragen, net als de geitenkaas, mag niet van rauwe melk zijn. De kans is groot dat de vis vers is, de kans is ook groot dat de kaas van rauwe melk is (als ik het altijd vraag als we ergens eten, is de brie bv. altijd van rauwe melk).

Ik zou dus even bellen, dan kunnen ze eventueel nog iets maken wat je wel mag. Als je dat morgen pas aangeeft heb je kans dat ze niets anders meer kunnen maken.

groetjes,
    Snoopy

5. 40plusmama

Ik ben niet zo'n beller maar zal ze eens mailen. En anders neem ik wel iets van een soepje ofzo. Ze hebben vast wel meer dingen dan het vaste menu.

Deel Deze Pagina