Morgen uit eten en op de menukaart staan 4 dingen die ik niet mag (rauw vlees of gerookte zalm of paling) en 1 ding die ik niet lust. Het onderstaande lijkt me heerlijk maar mag ik wel geitenkaas en de rest? Ik weet dat het niet van rauwe melk gemaakt mag zijn. Ik vraag het wel voor de zekerheid morgen. Ze zullen wel denken Lauwwarm geitenkaasje uit de oven op een salade met in rode wijn gekonfijte sjalotten en een honing-tijmdressing
Ik was hem al kwijt . Inderdaad past hij hier beter, dank je voor het verplaatsen. Ik zal eens op de voedingswijzer kijken.
Verse gerookte zalm mag wel, zou je dus moeten navragen, net als de geitenkaas, mag niet van rauwe melk zijn. De kans is groot dat de vis vers is, de kans is ook groot dat de kaas van rauwe melk is (als ik het altijd vraag als we ergens eten, is de brie bv. altijd van rauwe melk). Ik zou dus even bellen, dan kunnen ze eventueel nog iets maken wat je wel mag. Als je dat morgen pas aangeeft heb je kans dat ze niets anders meer kunnen maken. groetjes, Snoopy
Ik ben niet zo'n beller maar zal ze eens mailen. En anders neem ik wel iets van een soepje ofzo. Ze hebben vast wel meer dingen dan het vaste menu.