Afdingen, hoe begin jij?

Discussion in 'De lounge' started by NooNoo, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Oo geweldig ik heb het 2 jaar geleden eens met een bed gedaan die man werd letterlijk niet goed van ons haha
    Was een bed van 3600 euro was afgeprijsd naar 2900 euro omdat een showroom model was uiteindelijk na 4 uur "twijfelen" was die man het helemaal zat ging maar ff roken en zogezegd bellen naar zijn baas of het wel kon enzo was bijna tegen sluitingstijd na 4 uur daar binnen te hebben gezeten meegekregen voor 2000 euro en nog eens een laken was een speciale omdat het bed elektrisch is met topdek en dus een inham heeft laken koste 90 euro in de winkel en omdat zo bleek de volgende dag toen we het gingen ophalen het bed 180 lang was ipv 200 zoals op het bordje stond hebben we nog eens een molton voor de topdek erbij gekregen ;)

Dus gewoon proberen wij waren dus in 4 uurtjes tijd euhh 900 euro goedkoper uit en een laken erbij
    Naderhand zei die man wel van jaa jij werkt zeker in de verkoop dat kan niet anders :D

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    oo lees net dat je hem gekocht heb hihi idd zomaar even "in the pocket"toch weer 100 euro !

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja zo doen wij dat ook. En ik ben ook nooit te enthousiast want dan weet de verkoper dat je hem toch wel koopt ook als er niks vanaf gaat..

4. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier ook hoor..

Heb dat gedaan met een wasdroger..
    150,- eraf. Toen bleek die wasdroger nog eens 3 weken op zich te laten wachten, dus gezegd: kom maar met een betere aanbod.
    Toen hebben ze me een wasdroger aangeboden die en zuiniger is, meer functies, en duurder was (100,- duurder dan de andere droger). Toen oponthoud gehad, zou binnen 4 dagen krijgen, werd 11 dagen later. Op hun eigen aanbod, gratis garantie verlening gekregen die ook iets van 50 euro ofzo zou zijn). Dus mooi in de pocket..
    Mijn man loopt ook altijd weg.
    Ik ding altijd af!
    Ook als er een vlekje in een kledingstuk zit (wat je er zo met wassen uit krijgt) of een plekje op een schoen (gewoon weg te poetsen) krijg ik ze vaak mee voor de helft van de prijs of minder :p.
    Tjah, hun kopen het goedkoop in, ik betaal ook minder ervoor dan wat hun ervoor willen.

Net als met paarden. Daar onderhandel ik ook mee hoor. Krijg ze altijd veel goedkoper mee. En met hele goede papieren :). Krijg vaak de vraag of ik mee wil en kan om af te dingen :p ik geef niet snel toe, en dat scheelt toch wel weer :)

Share This Page