Wat voor 2persoonsbed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suuzan, 17 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    We willen een nieuw bed. We hebben nu een merkloze boxspring en na 2 jaar lagen we allebei al in onze eigen kuil. Zo liggen we nu helaas al jaren.
    Wat voor soort bed hebben jullie?
    Boxspring, lattenbodem etc..
    Welk merk? En zijn jullie tevreden?

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Wij hebben een merkloze boxspring al jaaaaren. Ben er nog steeds tevreden over. Wel hebben we deze zomer nieuwe matrassen gekocht.

Suuzan vindt dit leuk.
  3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb een IKEA ombouw/bed met daarin lattenbodems en matrassen die op mij "uitgezocht " zijn.
    Ze komen bij Ravensburger vandaan. Super tevreden over .
    Het is voornamelijk een online shop en ze hebben 2-3 fysieke winkels.
    Online of telefonisch kijken ze samen met je welke matras en lattenbodem het beste bij je past. Afhankelijk van je wensen, gewicht, evt klachten, lengte enz
    Wordt bezorgd en je het uitprobeer termijn. Bevalt het niet dan kijken ze samen met je naar een andere combinatie en terug sturen is dan ook geen probleem.
    Veel mensen zijn er huiverig voor om een matras online te bestellen omdat ze bijv in de winkel proef willen liggen.
    Dat proefliggen heeft geen enkele nut aangezien je met 10 min proefliggen absoluut niet kan zeggen of matras geschikt is of niet. Je lichaam heeft dagen nodig om aan een matras te wennen en ligt het daarna nog niet goed dan moet je op zoek naar wat anders.
    De eerste dagen lag m'n matras echt bagger maar Ravensburger raadde aan om even paar dagen door te zetten.
    En ze hadden gelijk. Daarna lag het heerlijk. Ik had altijd erg veel last van gespannen en stijve spieren en last van m'n rug en bekken. Jaren fysio voor gehad.
    Nu met nieuw matras/bodem is dit over:thumup:

Suuzan vindt dit leuk.
  4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb een boxpring van Auping, ben er erg tevreden over!

Suuzan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina