Afdingen op grote aankopen

Discussie in 'De lounge' gestart door San987, 4 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Bij grote bedragen proberen we dat inderdaad altijd.

Laatst nog bij de Mediamarkt, we stonden naar een HiFi set te kijken en een andere man had interesse in dezelfde set. Samen met de verkoper geluid uitgetest en alle mogelijkheden doorgesproken. Toen brutaal gevraagd wat de korting was als hij 2 sets zou verkopen. Hij gaf ieder direct 100,- korting en daar hebben we uiteindelijk nog een set met stekkers te 50,- bijgepraat. Wie niet waagt... ;)

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Toen wij ons bankstel (hoekbank en fauteuil) kochten hebben we er maar liefst de helft afgekletst. We zouden er een keukenset (blender, koffiezetapparaat etc) bijkrijgen maar die hoefden we niet. Als we hem zelf ophaalden ging er ook geld af en dan nog het gewone afdingen. In plaats van 2400 hebben we 1200 euro betaald. Mijn man laat mij zoiets doen. Ik ben er blijkbaar goed in. Toen wij ons huis aan het bouwen waren onderhandelde ik me suf: bouwmaterialen, de keuken, badkamer, tegels, vloeren, binnendeuren... je kon het zo gek niet verzinnen.:D

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik probeer het altijd wel, maar ik haak te snel af. Of iemand lult me volledig in een hoek of ik vind het zielig haha.

Ik neem dan liever mijn broer mee, die kan nog water aan de zee verkopen, maar ook afdingen als een malle.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn man is als Afrikaan erg goed in afdingen en onderhandelen. :roflmao: Hij krijgt het gewoon ook altijd voor elkaar.
    Ik ben er zelf slecht in, probeer het wel maar geef volgens man te snel toe.

5. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.171
    1.340
    113
    Bij grote uitgaven dingen we vaak af. Lukt soms wel soms niet. Wel kijken vaak eerst online goed of we ergens goedkoper uit zijn en laten dat dan in de winkel zien. Meestal krijgen we het voor de online-prijs mee.

6. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Ja, de wasmachine, vaatwasser, droger, combimagnetron en bij alles ook gratis 6 jaren plan en thuisbezorging.
    Vaatwasser kregen we van mijn ouders, maar daar kwam de winkel pas achter toen ik telefonisch de man aan mijn moeder liet bevestigen wat de prijs moest zijn inclusief een vaatwasserstarterspakket en wijnglazen voor mijn vader.:roflmao: (Hij kende me nog van de maand ervoor toen we de wasmachine en droger kochten)
    Hoor m’n man nog zeggen: daar gaat ze weer!:D

Als 15 jarige in Tsjechië flink aan het afdingen geweest dat mijn moeder dr bang van werd en ik maar met het hele gezin weglopen bij de handelaren omdat de prijs me niet aanstond. Uiteindelijk tegen mn vader in het Engels gezegd dat we maar naar de auto moesten gaan, nou de handelaren renden achter ons aan en smeekten zaken te doen. Hadden m’n broers, zusje en ik allemaal een mooie trui:thumup:

Ysabella vindt dit leuk.
  7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Laatst bij het kopen van mijn bed diverse webshops gemaild. Bed was al €700 afgeprijsd, maar stond op alle webshops voor dezelfde aanbiedingsprijs. Gevraagd om bijvoorbeeld 10% extra korting. Ik kreeg het inclusief gratis molton scheelde toch mooi nog eens €200!!
    En het bed.... SLAAPT ZOOOOO LEKKER!!

8. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik heb iets van 1500 Euro korting afgedongen op het bed inclusief matrassen gekregen. Het gaat dan wel om merk spullen.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier ook hoor...
    Nieuwe inrichting gekocht...prijs voorgesteld 700,- onder de prijs en we kkregen er ook nog een gratis stoel bij.
    Niet geschoten is altijd mis. Altijd het proberen waard...

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    10.019
    5.351
    113
    Home
    mijn man is hier erg goed
    bijna alles met fikse korting
    toevallig gisteren nieuw bed gekocht voor de jongste
    man heeft er een mooi dekbedovertrek,hoeslaken en matras gratis bij gekregen en nog geld af van de prijs

Deel Deze Pagina