afdingen op hoekbank - wat is redelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Julia1979, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    En dan lacht de verkoper zich nog kapot omdat je de bank veel te duur hebt gekocht.

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Geen idee, bedoelde het meer dat de nieuwe bank het moet hebben. Gok niet dat deze het heeft gezien de staat...:( 1 jaar oud, kivit.. Maar goed, we zijn nu beig met verbouwen dus in de nieuwe woonkamer komt mijn bank die een oorlog kan overleven:p

3. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Kun je bij Pronto ook afdingen. Heb net een mooie bank in hun folder zien staan voor een kleine 1400.

Waar moet ik trouwens op letten bij een stoffen bank? We hebben altijd leren banken gehad. Voor het eerst dat we nu een stoffen bank willen nemen.

4. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mja..ik ben dus benieuwd of dat impregneren werkt. Bij een andere keten boden ze mij ook spuitbussen aan voor 15 euro per stuk. Dan ben je met 3 klaar..

5. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik zou inderdaad zeggen koop van die spuitbussen om je textiel schoenen mee in te spuiten tegen regen;) kan je voor maximaal 50 euro heel je bank 2 x inspuiten. en werkt net zo goed.

daarbij stoffen banken moet je een strak geweven stof hebben met weinig speling erin. hoe meer speling in de stof hoe slechter de kwaliteit.

en koudschuim is inderdaad wel beter als polyether schuim. wel is het zo wat het doel van de bank is want als je honden katten en/of kinderen heb en over 3 jaar weer een nieuwe bank wilt zou ik een goedkopere bank kopen.

En het licht eraan bij welke winkels je bent. Amerikaanse winkelketens zoals Seats & Sofas kan je 50% vanaf praten voordat ze er verlies op maken en dus niet meer erin mee gaan. bij winkels zoals leen bakker en Pronto kun je wel korting krijgen maar tot opzekere hoogte in verband met vaste prijzen.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wij hebben het ook zelf met spuitbussen gedaan. Dat werkt heel goed. Het nadeel is alleen dat de bank eerst goed moet luchten voordat je hem binnen neer zet. Maar dat kon bij ons onder de carport.
    Het werkt heel goed, zl heeft wel eens over de bank gespuugd en dat trok er niet in. Ik kon het makkelijk schoonmaken.

Wbt afdingen.. Sowieso proberen, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ron wij bij de Profijtmeubel een bank, eettafel en stoelen wilden kopen voor bij elkaar meer dan 2000 euro kon er niet eens 1 stoel gratis van de 6. 0.0 euro korting.

Dus niets gekocht en ergens anders gehaald.

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Bij pronto krijg je 0.0000 korting. Wij hebben een bank gekocht van 1500 euro en er kon geen gratis kussen oid vanaf.. wbt de stof: als je huisdieren hebt zou ik daar rekening mee houden een geen grof geweven stof kiezen.

9. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wij hebben onze bank al 8 jaar, dus het afdingen is al een poosje geleden ;)

Maar ik heb er destijds ongeveer 700 Euro vanaf weten te kletsen. Ik zie mezelf nog staan, met puppy oogjes naar de verkoper, "Oh, wat jammer, dat past niet in ons budget" :p

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Die vlekkenbehandeling werkt erg goed!
    Hier zelfs pastasaus over de bank en alles is er weer uit gegaan.
    Het voordeel tov spuitbussen is dat als je de vlek er niet uit krijgt dat het bedrijf het dan komt doen.

Deel Deze Pagina