Blunders op je trouwdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik las net een topic over je trouwjurk opbergen, nu vroeg ik me af of er ook meiden onder ons zijn die blunders hebben gehad op hun trouwdag! Vast wel denk ik, er gaat altijd wel iets fout...Kon je er om lachen of lig je er snachts nog wakker van? Vertel vertel!
    Zal zelf eerst beginnen:

Blunder 1:
    Tijdens ringen om doen in de kerk gaf mijn man zijn linkerhand ipv de rechter:$ Ik had het helemaal niet door, tot de ring erom zat...Achteraf was het mss maar goed ook, want om zijn rechtervinger had ik hem nooit gekregen:D

Blunder 2: Ik had van die vreselijke kousen aan, tot om je bovenbeen, zonder jarretels, dat leek me vreselijk irritant. Had ik die dingen achteraf nou maar wel, want toen we gingen staan om het ja-woord te zeggen in het gemeentehuis, zakte mijn ene kous naar beneden!!!:$:$:$ Niemand die het doorhad, maar het moment supréme was voor mij helemaal verpest!:x Ik kon aan nix anders meer denken dat als ik zou gaan zitten ofzo die kous nog verder naar beneden zou zakken en je 'm op mijn schoen zag liggen tijdens lopen. Gelukkig had ik een lange jurk met een wijde rok(waar manlief ook elke keer op ging staan:x), dus de kans was klein dat je het kon zien. Toen de hele trouwceremonie klaar was gingen gelukkig alle gasten als eerst naar buiten. Ik ben op een stoel geploft en riep:"mijn kous is naar beneden gezakt!" De ambtenaar en de bode lachen:D, mijn man had het ook niet meer:D. Mn beste vriendin was er ook nog, heb mijn kousen daar in de trouwzaal uitgetrokken(had ik echt schijt aan:D), en in de tas gestopt van mn vriendin. Gelukkig was het mooi weer, dus voor de warmte had ik die dingen niet nodig!

Gelukkig hadden we verder een hele leuke dag, maar ik was blij dat ik die lompe trouwjurk weer uit kon doen savonds! De volgende dag heb ik heerlijk een joggingsbroek gelopen:D

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hahahahha geweldig. Ik trouw in oktober pas in Las Vegas en heb dus letterlijk alles uit handen gegeven aan een weddingplanner. Ik ben heel benieuwd hoe het uitpakt en of het zonder blunders gaat verlopen. Ach ik kan wel tegen een stootje.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik kreeg de ring niet om de vinger van mijn man,
    heb dus op de fotos van dat moment een heeeeel gefrustreerd gezicht hihi.

Oh, en we hadden een chocoladefontein, en ik een witte trouwjurk..
    geen goede combi ;)

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

mijn man en ik heb samen een liedje gezongen en achteraf toen we het terug hoorde op de video klonk het echt vreselijk:) oeps..

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik was heel de dag kotsmisselijk... bah..

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.822
    113
    Ik had niets gegeten door de zenuwen en doordat ik eigenlijk nooit drink kwamen mijn 3 passoa's heel hard aan... Was erg misselijk.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    De ambtenaar ging een stukje vertellen over ons enzo bla bla en ze sloeg de honden ook niet over.. ze wilde ze heel leuk bij naam noemen maar noemde onze Stitch perongeluk Shits..

Niet echt een hele erge blunder maar vond hem erg grappig ;)
    En terwijl wij en de zaal in een deuk lagen zei zij heel droog 'oh heb het denk ik verkeerd opgeschreven'

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    * op t moment dat er werd gezegd neem jij blabla tot je wettelijke echtgenoot, riep ik meteen jaaa!!! maar ze was nog niet klaar met praten.. haha oeps!

* mijn eerste stap buiten de deur met jurk aan, was die meteen vies geworden.

* ik zou achterin de trouwauto zitten met manlief, en iemand ander zou de auto rijden.. ik paste niet achterin met de jurk, dus heb ik voor gezeten en manlief reed (vond die totaal niet erg, was een mooie auto) en de persoon die zou rijden zat gezellig achterin.

* met eten had ik een schort om voor t knoeien, bij t toetje aangekomen (chocolade) viel er precies een stukje in mijn decelloté.

* ik was bij mijn ouders thuis, en ze hadden alles buiten mooi versierd bij de deur enzo, maar t regende echt heel vies, dus de hele versiering was echt lelijk geworden en uit elkaar gevallen enzo. dat was wel erg jammer.

verder is er volgens mij niks misgegaan.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    De pen waarmee ik mijn trouwakte moest ondertekenen had een hele rare dunne vorm met een soort punt aan de bovenkant.
    Dus toen ik wilde gaan tekenen pakte ik de pen verkeerd om en begon te schrijven. met de achterkant dus. En me maar afvragen waarom dat kreng niet wilde schrijven. Pure zenuwen natuurlijk..

Het geinige is dat mijn schoonzusje (PIXIE !) laatst getrouwd is in hetzelfde gemeentehuis en dezelfde pen kreeg. En hem ook verkeerd om hield!! Gelukkig had zij het wel op tijd door.. Haha,

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn vriendin is vorige week zaterdag getrouwd en ze hebben vlinders opgelaten na de ceremonie.
    1 van de vlinders die vloog niet omhoog, maar vloog naar beneden en ging op de rode loper zitten.
    Toen kwam de trouwambtenaar eraan en ze gaat zo met dr grote schoen op die vlinder staan...:(

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    #11 Nora1983, 14 jul 2012
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
    Oja, nog een blunder(nr. 3), mijn schoonzusje zou een schriftlezing voorlezen in de kerk, zei de dominee MIJN naam ipv de hare toen die haar naar voren riep.... Het staat ook nog op cd. Haha!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    :$ oh wat zielig!! die had ook wel beter uit haar doppen kunnen kijken!

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn ex en ik hadden een koets gehuurd en op het moment dat we de hele route hadden gehad (naar het gemeentehuis, foto locatie en feestlocatie) brak het trekdeel van de koets af en donderde die hele koets naar voren! Heel lullig. Gelukkig waren wij net uitgestapt en hadden we hem niet meer nodig maar wat een stom gezicht was dat zeg!
    Ook probeerde we de taart op een bordje te scheppen bij het aansnijden maar we zaten onder het kartonnetje met de taartschep. Iedereen had het door, behalve wij! En wij maar kijken waarom we die taartpunt niet van dat ding af kregen...
    En de volgende dag kreeg ik van veel te horen dat mijn trouwjurk zo mooi doorscheen in het black light en dat iedereen mijn trouwondergoed had zien zitten.... :)
    De tweede keer ben ik lekker op een gratis ochtendje getrouwd.. hoog zwanger en wel.. Het enige waar ik vreselijk om moest lachen was dat mijn hubs.. boer die hij is.. zijn jas aan liet tijdens de plechtigheid.. en bij het ja woord zei hij lomp.. ja hoor. Een echte trouwdag was denk ik niet aan hem besteed haha.

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oja, en mijn haar zakte uit, sta ik nog op de foto dat mijn beste vriendin allemaal extra schuifjes in mn haar aan het doen is voor we de kerk in gingen. Die lieve meid had schuifjes uit haar kapsel getrokken, ik zei:"je hele kapsel stort strax in elkaar!" Toen zei ze:"maakt me nix uit, JIJ bent vandaag de bruid, jouw haar moet mooi zitten" Achteraf had ik wel een beetje spijt van mijn kapsel, zat niet goed vast(het stond wel leuk), heb savonds nog een halve bus haarlak erin gespoten voor het feest begon, hihi!

15. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #15 Raket78, 14 jul 2012
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
    Wij hebben heel veel zelf geregeld en zijn in de tuin van mijn schoonouders getrouwd. Het was een geweldige dag en we hebben prachtige herinneringen! :)

Tijdens de voorbereidingen eerder op de dag deden mijn schat en ik onze schoenen aan om even de tuin in te lopen. Mijn schat had niet in de gaten dat ik vlak achter hem gebogen stond om mijn veters te strikken en schiet naar achteren met zijn elleboog... in mijn oog!
    Ik schreeuwen, hij panieken en naar de vriezer. Schat er is geen biefstuk, wel een ijslolly... nou doe die dan maar...

En zo liep ik, luttele uren voor de huwelijksvoltrekking, met een ijslolly op mijn oog door de tuin... Is wel nog goed gekomen hoor, geen blauw oog gelukkig! :D

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ohhh, dat zijn wel échte trouwdagblunders zeg!:$

17. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    wij hadden een heel mooi tijdschema waar alle daggasten van op de hoogte waren. We hadden mijn schoonouders nog gezegd dat ze door moesten rijden en ze achter mijn ouders aan moesten gaan omdat wij met de trouwauto halverwege zouden blijven wachten totdat iedereen zijn auto geparkeerd had en tijd had om naar het gemeentehuis te lopen...
    Wij dus voorop mijn ouders achter ons en mijn schoonouders keurig achter hen alleen gingen die 60 rijden ipv 80. Daardoor vreselijk te laat bij het gemeentehuis. Komen we vlakbij het gemeentehuis waar wij dus halverwege stopten zodat de rest door kon naar de parkeerplaats...staan mijn schoonouders hun auto achter die van ons te parkeren...
    Kortom; vreselijk te laat bij het gemeentehuis en hun de auto heel ver weg zodat iedereen zowel voor als na het gemeentehuis op hen moest wachten..

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het moment supreme...de kus... zijn geen echt mooie foto's van.
    Manlief had gezegd dat hij me door mn gezicht zou likken ipv me kussen. Dus ik moest echt mn lachen in houden en dat is te zien op e foto's hahahaha. Tis wel een leuk verhaal voor erbij..

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Mijn man moest mij voor de foto optillen. Hartstikke leuk, NOT!! Ik had een enorme sleep en daar stond hij op met zijn grote voeten. Ik had de jurk nog geen 2 uur aan en er zat al een scheur in!:)

Gelukkig konden we er wel om lachen. Een leek zag het niet,alleen als je het wist...

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Geweldig!! Zou een actie van mijn man kunnen zijn, schitterend!!

En likte hij of toch maar een zoen?

Deel Deze Pagina