Oke even jullie mening, wij hebben onze zoldertrap donkergrijs geverfd, de muren zijn wit, en de kozijnen zijn allemaal een goeie tint lichter dan de trap.. nu zegt mijn man lichte halve maantjes op de trap.. en ik zeg nee donkere (antraciet) halve maantjes op de trap.. wat is mooier?? Bekijk bijlage 338656
Wit is zo besmettelijk, vooral op een trap. En het is teveel kleurverschil vind ik persoonlijk dan he. Ik zou voor donker antraciet kleur gaan.
Ik heb gestemd op licht omdat ik dat mooier vind. Alleen zou ik zelf kiezen voor donker omdat je daar minder vuil op ziet en het dus praktischer is.
De vraag was: wat is mooier? Ik vind licht mooier dus ik heb ook op licht gestemd. ECHTER is het wel erg besmettelijk dus zou ik zelf nooit voor licht kiezen Maar het is inderdaad wel mooier.
De beste trapmatten voor uw traptreden. Dit is niet wat je vroeg , maar wij hebben deze maantjes op onze trappen. wij vinden het heel mooi staan, en je hebt zo wel allebei de kleuren
Geen halve maantjes haha. Wij hebben ook een grijze trap, ongeveer dezelfde kleur, maar he geen halve dingen er op. Ik zuig en dweil de trap elke dag.
kijk en daar heb ik dus geen zin in haha scheelt dat het de zoldertrap is, en we eigenlijk bijna nooit op zolder komen maar mijn man is bijna overtuigt.. donkere halve maantjes heerlijk om je zin te krijgen !
Als je die halve maantjes van stof neemt, dan mag je nog elke dag aan de gang hoor hahaha. Dat het een trap is waar je weinig op komt scheelt inderdaad wel. Ik vind die halve maantjes veel storender. Werden sneller 'vies', helemaal met kinderen die de trap op en af rennen. Het stond op een gegeven moment zo slordig. En als ik nu het huis stofzuig, neem ik standaard de trap mee ( met zo'n speciale mond ). Daarna even een doekje er over en klaar.