Weet iemand hoe ik foto's zo kan zetten dat niet iedereen (eigen vrienden) ze ziet.. Kan ik die in een bepaalde groep zetten ofzo, want heb er niet zo zin in dat ze mijn foto's gaan opslaan :x Meedere keren aangegeven dat ik dat niet leuk vind... Of blokkeren ofzo? Wie kan me helpen?? Kan het nergens vinden...
Je kan bv je vrienden (die jouw foto´s mogen zien) in een lijst vast leggen en als je dan de foto upload rechten aan deze groep verdelen. Eerste stap zou dus zijn om alle vrienden in een lijst te zetten bv "beste maatjes" of zo. Daarvoor op je vriendenlijst gaan, en als je met je muis over een vriend gaat komt er een klein extra beeldje. Daar kan je dan een groep kiezen (zelf aanmaken kan ook maar er zijn ook een paar opties dacht ik). Als je dan een nieuw album aanmaakt met foto´s erin kan je ervoor kiezen dat bv alleen deze groep de foto´s kan zien (meer groepen kiezen is helaas niet mogelijk). Hoop dat het een beetje duidelijk is, anders gewoon vragen
Dank je wel, dan ben ik nog wel even bezig om alle vrienden in een groep te zetten hahaha Zal er straks eens voor gaan zitten (als de kleine man meewerkt hihi)
Der staat ook een groep Niet Toegankelijk bij. Wat kunnen die mensen zien als ze daar in staan? En welke dingen kunnen ze zien via gezamelijke vrienden? Sorry voor alle vragen
Even na gekeken, dat wist ik ook niet meer zo goed Deze mensen krijgen alleen dingen te zien die jij openbaar maakt zoals ik het begrijp. Lijkt dan wel makkelijk om haar dan daar in te doen maar weet niet of dat zo dan lukt (dus dat ze dan foto´s niet ziet).