Oke, jullie hebben hier niets aan maar ik vond dit eigenlijk best grappig. Ernst, Bobby en de rest komen over een week of 2 bij ons een show geven, mijn dochter van 3,5 wilde daar heeeeel graag heen. Dus ik 2 kaartjes gereserveerd voor ons. We hebben er ook veel zin in. Gebeurd er dit: ze had het tegen oma verteld toen we daar afgelopen weekend was, oma helemaal enthousiast voor haar. Belt mijn moeder vanavond op: Wil je heel even hard zeggen waar jullie heengaan? Ik: ??? naar Ernst en Bobby, hoezo? Hoor ik mijn moeder zeggen: Dank je wel, ik heb net 100 euro gewonnen van je stiefvader. Dus ik: nou dan kun je die kaartjes voor ons wel betalen. Ja, zegt ze, dat doe ik ook Mijn stiefvader beweerde dat we naar K3 gingen en durfde er wel 100 euro om te verwedden, hahaha, leuk he? Moest het even kwijt
Ellen en igglepigle: dank je wel, zal vast wel lukken joycey en shopaholic: Goed he? We gingen toch wel, maar extra leuk doordat oma (of is het opa ) het betaald Hoe dan ook, ik vind het erg grappig.
Saskia en tresje, zijn jullie wel eens naar een show van hun geweest dan? Of bedoelen jullie leuk op tv?
Ja, goed he? Mijn stiefvader is nogal een eigenwijze..... En ik snap ook wel hoe hij eraan komt, mijn dochter vertelde dat ze naar Ernst en Bobby gaat, maar dat mama ook nog eens met haar naar K3 wil, als die hier in de buurt een keer komen, hij heeft dus beide gehoord Maar mijn moeder luisterde beter