8 maanden en driftig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arja, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Mijn kleine meid liet vandaag ineens zien dat ze heel driftig kan worden. Gillen en krijsen als ik het laatste stukje liga uit haar handje pak om het in haar mondje te doen bijvoorbeeld. De fles slaat ze al langere tijd uit mijn handen en ook haar kontje constant optillen bij verschonen maar dit is weer nieuw sinds vandaag.
    Is het normaal als kindjes met 8 maanden driftig zijn? Ik dacht dat dat pas een beetje ging komen als ze een peutertje werden.

2. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Hoi Arja,

Herkenbaar hoor. Hier ook een pittig meisje met ook al een eigen willetje. (nu 9 mnd en 1 week)
    Schrok er eerst ook van maar nu zie ik het als haar karaktertje en negeer het negatieve gedrag: laat haar even razen, hoeft niet meteen haar zin te krijgen.
    Lukt niet altijd hoor ;)

Succes

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    Mijn dochter had dat ook al heel vroeg, duidelijk laten blijken wat ze wel en niet wilt.
    Ik vind het juist wel goed, zo laat ze tenminste haar karakter zien. En hier krijgt ze echt niet altijd haar zin ;)

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hier ook al een mannetje met eenduidelijke eigen wil!!!
    Voorbeeld: hij zat vanmiddag met zijn schoen in zijn mond, ik pak hem af en zet t op een huilen/gillen.....
    Toen hij m terug kreeg was t over!
    MAar ik heb m weer af gepakt en afgeleid met wat anders, maar liet even duidelijk merken dat hij er niet van gedient was! haha

5. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    zo herkenbaar ccwomen :D

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Oja, heel herkenbaar! Mijn zoontje wil dat de deuren op staan. Als ik een deur dicht doe wordt hij me toch een potje boos! Ook als ik met hem samen in de zelfde ruimte ben, heel vreemd!

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    haha hier nog steeds een drift kikker,, gaat hier ook niet over :p zit gewoon in zijn karakter

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Mijn zoontje doet dat allemaal al vanaf een maand of 6... al 2 maanden een hel met verschonen.. en als hij "zijn zin" niet krijgt.

Lekker eigen willetje denk ik maar ;)

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, hier nog zo een hoor! Niet zo driftig als die van jou, maar ze kan al duidelijk laten merken wat ze wel/niet leuk vindt! Ik denk dat het bij de ontwikkeling hoort, maar leuk is soms anders ;)

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha hier nog zo een hoor! In ene wil ze vanalles zelf doen... Als ik iets te eten wil aangeven, korstje brood ofzo, gaat ze krijsen.... Leg ik het voor haar neer leg, pakt ze t op en gaat ze vrolijk zitten eten :$

Deel Deze Pagina