bij de blokker heb je glazen kannen voor in de koelkast met een deksel erop waterkoker is meer open (grotere schenktuit) plus dat ze waarschijnlijk die waterkoker niet in de koelkast zet
Geldt volgens mij alleen voor hypo allergene voeding. standaard voeding mag je dacht ik wel klaarmaken voor de hele dag. Ik doe ook helft afgekoeld, helft kokend water. Ik drink daarnaast ook veel thee, dus bij bijna elke fles komt er vers water in de waterkoker.
Bewaren van flesvoeding - Albert Heijn Veelgestelde vragen Etos flesvoeding - Etos Meestgestelde vragen over Nutrilon babyvoeding Mag ik flesvoeding voor 24 uur klaarmaken? Als je bereide flesvoeding bewaart, bestaat de kans dat bacteriën zich ontwikkelen. Je baby kan hierdoor ziek worden. Daarom adviseren we voeding voor babys van nul tot zes maanden niet te bewaren en binnen een uur te gebruiken. Opvolgmelk (voeding voor kinderen vanaf zes maanden) mag wél van tevoren bereid worden. Goed afgedekt kun de voeding 24 uur in de koelkast bewaren.
Ik doe het water wel in een pannetje koken.... Daarna goed laten afkoelen, en dan in een afgesloten glazen kan de koelkast in. Merk gewoon dat t echt beter werkt met zn darmpjes! In ieder geval bedankt voor de vele reacties Meer altijd welkom
waarom in de koelkast!is nergens voor nodig hoor als je het die dag gebruikt heb nu het tweede kind en we hebben nooit problemen gehad met het water uit de waterkoker . je kan het nooit goed genoeg doen