Vanmorgen in bed. Camila ligt naast me, strekt haar handje uit, draait mijn tepel driekwart in de rondte en trekt hem naar zich toe om te drinken. De brutaliteit! Het was zo grappig om te zien en ook zo schattig! Ze drinkt niet zo vaak live, dus hier geniet ik dan dubbel van. Ook van die leuke geintjes meegemaakt?
Haha! Mijn dochtertje claimde mijn borst altijd, die ging liggen en pakte mn borst beet, en liet m ook niet meer los
Ja hoor, herkenbaar: Tepel loslaten, ernaar kijken, met je vingertje ermee spelen en ertegen brabbelen, en dan weer gaan drinken.
Haha, ja idd! Zo gaat het bij ons ook. Soms lijkt mijn tepel het wel een microfoon . . Yara had eens een nachtje bij mijn ouders gelogeerd. De flesjes kv die ze daar moest drinken, wilde ze niet. Toen ik de volgende dag haar kwam ophalen werd ze helemaal wild. Ik nam haar op schoot en ze trok de kleren van mijn lijf om melk te kunnen drinken. Ze had mijn boobies gemist . En ik had haar ook gemist . Dus ik was blij dat ze weer lekker bij me lag te drinken!
Tegenwoordig wijst mijn zoontje aan welke tiet hij als eerste wil. Jaja alsof het een heus 7-gangen diner betreft. Hij ligt op zijn zij, ik ook en naar hem toe, dan haalt hij zijn duim uit z'n mond en zegt dan : Die *wijst*. En dan zeg ik *die* en wijs dan de andere aan. nee, hij blijft dan altijd bij zijn beslissing. Zo leuk!
@jingels hihi. @yake... ja hier ook van dat soort dingen. Dan heeft ze mn tepel nog in dr mond en trekt ze hem zo naar achter. Auw. Tegenwoordig 'masseert' en knijpt ze mn borst als ze aan het drinken is. Weet ook precies wanneer het weer tijd is om haar nageltjes te knippen.
Wat ook leuk is is als ze de slappe lach aan de borst krijgt. Het spuit dan werkelijk alle kanten op!
haha, even loslaten en masseren dan even knijpen (spuit melk uit!) heel verbaast zijn en dan de borst met twee handjes weer richting mond duwen en dan weer lekker verder drinken!Of even met duim en wijsvinger de tepel knijpen en bestuderen. Zo leuk..
Nou, iets minder leuk, Luuk heeft het knijpen en ronddraaien van de tepel ontdekt. Als ik dan hard auw roep ligt hij helemaal in een deuk. Oke, ergens toch wel weer leuk
Afgelopen zaterdag lag ik in bed en Keziah zat rechtop naast mij. Op een gegeven moment keek ze me aan, liet haar speen uit haar mond vallen en stortte zichzelf met haar mond wijd open bovenop me! Ik lag helemaal dubbel.