Dochter een vaak kleine beetjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door MilanFleur, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilanFleur

    MilanFleur Actief lid

    28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Goede avond,

    Onze dochter van 3 maanden eet iedere 3 tot 4 uur wisselend tussen de 30 en 150 ml. Hierdoor komt ze onvoldoende aan (ze is geboren met 3770, boven gemiddeld maar groeit niet mee met haar lijn). Volgende week moeten we weer wegen dus ik weet niet precies hoe zwaar ze is maar vorige keer maar 120 gram in 2 weken aangekomen.

    Nu ik weer begonnen ben met werken vind ik het erg vermoeiend dat ze s'nachts nog steeds 2 voedingen wil. De tijden zijn erg wisselend, maar vaak 4 uur na de laatste voeding en dan na 2 uur weer.

    Heb je tips die ik kan proberen om haar overdag meer per keer te laten drinken zodat ze snachts maar 1 voeding nodig heeft?

    Het lijkt trouwens dat ze geen honger heeft als ze haar fles niet goed op eet, ze spuugt de fles uit. Mocht ze een keer in slaap vallen verschonen wij haar tussendoor. Als ze de fles wel goed drinkt, dan doet ze dit binnen 10 minuten dus het lijkt niet dat de speen te nauw is.

    Graag je advies.
     
  2. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen MilanFleur,

    Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.


    Groetjes Leonie

    Nutricia voor jou
     

Deel Deze Pagina