Blaasonsteking na geboorte.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kari37, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Voor mijn bevalling nog nooit last gehad van blaasontsteking, maar sinds mijn dochter is geboren (overigens met keizersnede) is het steeds raak.
    Soms is het een paar weken weg en dan komt het weer terug en het lijkt wel erger te zijn een week voor de menstruatie.

Ben er nog nooit mee naar mijn huisarts geweest eigenlijk om verschillende redenen maar is er nog iemand hier op ´t forum die hier last van heeft of heeft gehad?
    Zou het te maken kunnen hebben met een blaas verzakking?

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Heb je er dan ook nog nooit een kuur voor gehad?

Ik heb beide keren na de keizersnede ook een blaasontsteking gehad, waarschijnlijk veroorzaakt door de katheter die ingebracht is voor de operatie. Met een kuur na thuiskomst was het zo verholpen.

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Nee ben er nog nooit mee naar de dokter geweest.

Wel eens een kuurtje gedaan op basis van cranberries en toen ging het inderdaad weer een tijdje beter.
    Maar de laatste tijd speelt het weer erg op.

Het zou inderdaad door de catheter kunnen komen maar ben ook wel bang dat mijn blaas verzakt is.....

Toch maar eens naar de huisarts.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik zou naar de ha gaan en een kuurtje vragen. Een onbehandelde blaasontsteking kan uitlopen op een nierbekkenontsteking en das geen pretje.

Ik had ook een katheter na mijn bevalling (mocht mn bed niet meer uit nadat ik flauw viel door bloedverlies bij vorige bevalling) en ik had twee dagen later ook een blaasontsteking te pakken.

Xx

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    blaasontsteking kan inderdaad door de katheter komen.

Zeker naar de huisarts. blaasontsteking verwaarlozen is erg slecht voor je nieren e.d.

Deel Deze Pagina