Afgekookt water of kraanwater

Discussion in 'Flesvoeding' started by Dootje24, Jul 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Wij gebruikten bij Merel en nu bij Anouschka gewoon lauw water uit de kraan. Geen krampjes oid. Of het nou eerst gekookt wordt of niet maakt weinig verschil. Het water is in Ned. zo zuiver dat het allemaal gewoon kan!

2. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    op de spa blauw flessen staat juist dat het voor bereiding van babyvoeding te gebruiken is en mijn kraamhulp zei dat je het uit de kraan wel mog gebruiken maar liever niet ze zei ook ik heb het bij mijn eigen kinderen ook nooit gedaan dus zou het niet doen gewoon koken of spa blauw zei ze die van mij heb trouwens ook nooit krampjes zelfs niet bij wisselen van voeding ik zou ook nooit zo kraan water gebruiken deden ze vroeger ook niet toch ze hebben tegewoordig allemaal van die aparte dingen en nu zijn de kinderen veel meer ziek dan vroeger du ik doe wel lekker ouwerwets haha

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier ook gewoon lauw kraanwater

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat is goed voor de omzet van Spa!
    Misschien is het water bij jullie erg hard dat ze het daarom heeft aangeraden. Verder heeft bronwater geen toegevoegde waarde, behalve dat je er veel meer voor moet betalen dan water uit de kraan. (dit geldt voor NL)

5. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier bij Sam water opwarmen in de magnetron en tijdje ook bronwater gebruikt.

Bij Fay warm kraanwater. Vond het vooral 's nachts erg makkelijk! Nam fles mee, een bakje met poeder en binnen 1minuut flesje klaar zonder naar beneden te hoeven.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    dat leek mij ook handig, maar tegen de tijd dat onze knul wilde drinken was het water alweer koud... hoe doeje dat dan ?

Share This Page