Zijn er baby's van een maand of 2 die echt de hoeveelheden drinken die op de pakken staan aangegeven? Merel dronk altijd al minder en nu Anouschka ook weer. Niks geen 5 keer per dag een fles, maar nog wel een keer of 7 á 8. Dus ik vroeg me gewoon eens af of er baby's zijn die wel 5 voedingen drinken van bv. 165 cc? Anouschka dus 7 á 8 keer gemiddeld 90 cc per fles (de ene keer 120, de andere keer 70).
De mijne ook niet.. We hadden tot 7 weken 7a8 flessen per dag, tot 13 weken 6a7 flessen per dag. En daarna pas 5. en dan met 17 weken alweer naar 4 flessen a 210/7. Dus eigenlijk alleen van week 13 tot 17 in het normale schema gezeten..
Tot nu klopt het hier aardig...Alleen bij de 6 kilo zou je 4 flessen mogen geven, zie dat nog niet zo snel gebeuren.
Ja, mijn zoontje "volgde" het pak aardig.. zeker toen we over waren op Nutrilon Forte. Wel handig zo'n gemiddeld kind
Vanaf 4 weken 5 flessen van 150/5 en vanaf 2 maand 5 flessen 180/6 maar dronk meesta zow rond de 160 a 170,, ( op advies ziekenhuis ) Liefsz