afgeleid tijdens voeden!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door linda81, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Morris is sinds vandaag ontzettend afgeleid tijdens het voeden.
    Hij lacht en kijkt maar om zich heen,maar eten?
    Het duurt nu een stuk langer en dat vind ik niet erg.Het is alleen lastig dat ik nu niet weet hoelang hij drinkt..
    Nog meer babies die dit gehad hebben en hoelang duurde die fase ongeveer?
    Oja ik geef voeding in een rustige omgeving met zo min mogelijk afleiding..

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Oja ik geef borstvoeding ;)

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier ook, en die fase duurt al zo'n 3 maanden..... Sorry!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier ook.. sinds een paar weken, veel loslaten, grappig doen, weer verder drinken, hoofd helemaal naar achter doen enz enz..
    Leuk is anders, maar hoort erbij.

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    tja.. nog steeds.. sorry, het enige wat helpt is een beetje afgezonderd voeden, en niet teveel aankijken anders laat hij los en gaat heel vriendelijk lachen naar zijn mama, maar drinken ho maar....

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier dito.
    Televisie kijken is vaak interessanter.

Slokje drinken en dan iedereen lachend en verliefd aankijken :)

Als hij te erg afgeleid is(hoe kan het anders met 2 zussen en 1 broer)
    hihihihi,dan gaan we even naar boven,maar zelfs een klapperend rolgordijn die voor een open raam hangt is erg boeiend.

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Of wat dacht je van een motiefloos, wit behangetje? :rolleyes:

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    :) :) :) :) :)

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Standaard draait ze haar hoofdje gelijk naar de tv :oops: die ik dus ook gelijk uitzet... Wel jammer, ik zie tegenwoordig nooit meer wat op de tv. Ja, mijn spiegelbeeld en het hare.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is de plafondlamp in de woonkamer favoriet. Mijn melk maar stromen, en Eva maar lachen naar die stomme (erg simpele) lamp ;). Eva was al tijden erg snel afgeleid, tv heb ik sowieso nooit aanstaan hier. Maar dat was echt het toppunt vanochtend. Sowieso begint ze nu op alles wat ik zeg te antwoorden en tegen alles en iedereen zit ze te kletsen. En dus ook tegen die lamp. Heel schattig. Maar nu net na mij produktiedip heb ik toch liever dat ze nog even stevig doordrinkt.

11. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou.ik zal eens proberen om een hydrofieluier over ons heen te doen,dat las ik ergens!
    Jullie horen wel hoe het afloopt,hihihi :p :p

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hydrofiel luiers zijn ook zo interessant!:D Maar jouw zoontje is een stukje jonger, het proberen waard! Hier spelen we altijd kiekeboe met een hydrofiel... dus dat gaat niet werken. Net bij het cb gevoed, tenminste, geprobeerd. Het is natuurlijk ook zo leuk, al die baby's en rondlopende kinderen/ouders! Het maakt ook niet uit hoe ik ga zitten, ze gooit gewoon haar hoofd achterover om te kijken (en te lachen en te kletsen :))

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bekend probleem dus.
    Haha, hier ook. Soms verrekt ze zowat haar nek omdat de poes over de leuning van de bank loopt.
    En als er ander mensen in de kamer zijn waar ik tegen praat dan laat ze los en kijkt ze me heel raar aan! Haha moet dan altijd zo om haar lachen.
    Maar de rode fleece deken (voor de poezen) die over de leuning van de bank hangt blijft favoriet. Vanaf het begin al.

Sinds een paar dagen heeft ze weer wat nieuws. Ze is heel onrustig met haar beentjes. Als we in bed liggen 'schopt' ze me tegen m'n bovenbenen en als we zitten dan tegen de rugleuning of het kussen.
    Bekend?
    Vind het best wel vervelend. Je zit stukken minder rustig...

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook schoppen, tegen mij, de leuning of gewoon maar wat in het luchtledige. Of haar rug helemaal hol trekken of ineens overeind komen. Maar dat doet ze al een hele tijd. Eva is sowieso nooit echt een rustige drinker geweest, altijd maar bewegen, schoppen, en slaan en trekken met haar handjes. Ik vind het niet zo erg, zo is ze nu eenmaal (en ik weet ook niet beter). Ik ben al lang blij dat haar drinkgedrag sinds ze 4 maanden is wat beter is, daarvoor was het voeden meestal echt niet leuk.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat ken ik ja... Het hoofd helemaal naar achter gooien. Erg grappig, vooral als ze nog de tepel in dr mond heeft, auw auw.

Tegenwoordig als ze aan de borst zit, lijkt ze me wel te melken met dr handje hihi. De hele tijd in mn borst knijpen enz.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha lief he?
    Dean mept er op los met zijn linkerhand en zijn rechterhandje gaat altijd rondjes maken op mijn borst.

17. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Morris houdyt zich ook altijd erg stvig vast!Zo cute! :p

18. appeltje

appeltje Niet meer actief

Mijn zoontje was een tijdje ook erg snel afgeleid, maar ik gaf hem dan mijn borstpad. daar ging hij dan mee tegen zijn hoofdje wrijven. Erg schattig.

Tegenwoordig voed ik alleen nog maar in een halfdonkere kamer of in mijn bed. Hij krijgt zijn melk nu voor en na zijn slaapjes en dan ligt hij heerlijk ontspannen en slaperig tegen mij aan. Geen trucjes meer nodig tegenwoordig. :D

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ga meetsal op de slaapkamer op bed met hem liggen zo krigjt ie niet zoveel prikkels

20. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Pfff... hier kan een stopcontact al voor teveel afleiding zorgen #-o

Deel Deze Pagina