Ik meen me te herinneren dat er een site bestond waarop je een naam kon invullen, en dat je dan te zien krijgt hoe broertjes en zusjes van die kinderen met die naam vaak heten. Weet iemand welke site dit was?
Voornaamwijzer « Naamkunde Ik weet niet zeker of ik een link mag plaatsen. Zo niet, dan halen ze hem maar weg .
De naam van onze zoon kennen ze ook niet. Werkt waarschijnlijk alleen bij veel voorkomende Nederlandse namen.
Vreemd. Ik krijg een top 10 van zusjesnamen en een top 10 van broertjesnamen, allemaal even verschrikkelijk (de naam van onze zoon is niet heel vaak voorkomend, maar stijgt wel in populariteit. is vorig jaar zo'n 100 keer gegeven dacht ik)
Grappig als ik Benjamin zijn naam doe krijg ik echt namen die ik mooi vind en bij de meisjes namen staat de naam die we gaan geven als benjamin eventueel ooit een zusje krijgt.
deze misschien Broer en zus voornamen zoeken! Voornaam voor je zus of broer! Past de babynaam bij de voornamen van het zusje of broertje? hier kan je ook kijken of de naam bij die van de pap mama en broertjes/zusjes past
haha, ik heb deze ook ingevuld met de meest vreselijke namen, op een gegeven moment zelfs poep ingevuld en hij gaf nog als reactie dat het goed pastte.
oh haha dat had ik nog niet geprobeerd dus t is n butsite mja heb er wel de naam van ons meisje vandaan gehaald
Whaha, die site heeft nog een flaw: Jennifer & Jennifer Deze voornamen passen subliem! Haha, alsof ik mn 2e dochter hetzelfde ga noemen