Afgelopen cyclus: helse pijnen.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hope1982, Jan 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Dank je Mare. Ik hoop het ook.

Lkg: wat spijtig van je miskraam. Sterkte daarmee. Ik moet idd ook aankijken hoe het nu gaat. Ga wel vandaag nog ovu testen bestellen. Kijken of alles nog klopt. Ik voel me nu wel beter gelukkig maar die pijn, echt als ik er aan denk krimp ik al in elkaar. Ik dacht nog als dit 1/3de van de pijn is die je voelt tijdens weeen dan hebben we nog heeeeeel wat te verduren straks. Maar heb het echt in al die 8 maanden nu ook niet meegemaakt dus het is wel opvallend zo een verandering ineens.

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,010
    0
    0
    Amsterdam
    Dankje! Lief van je!

Ben echt heel blij dat ik die pijn niet heb hoeven meemaken.. lijkt me vreselijk. Ik hoop ook dat jij snel zwanger bent! en binnenkort een dikke vette positieve test in handen mag hebben!

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Jij ook bedankt! Ik hoop dat het snel raak is voor allemaal. Ik ben nu wel al sindsdien elke dag een paar uur misselijk. Soms zo erg dat ik met moeite kan praten anders voelt het alsof alles eruit komt. Ik ben zeker niet zwanger dus maak me wel zorgen waar dat ineens vandaan komt.

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Voor iets anders maar heb dus gelijk aangegeven hoe mijn vorige cyclus is gegaan. Ze gaf aan dat 1 op de 10 vrouwen een vmk krijgen en dat dat heel veel is. Dat het vervelende hierbij is dat je het niet in het bloed kunt ontdekken omdat het te kort is geweest (wel natuurlijk als je een positieve test hebt en dan alsnog ongi wordt). Ze zei dat het heel goed mogelijk is dat dat het geweest is, maar omdat je het niet kunt onderzoeken kan het net zo goed zijn dat je cyclus gewoon even van slag was. Wat ik eigenlijk dus al dacht. Ik denk dat een ieder van ons uit moet gaan van het eigen gevoel en gewoon weer op moeten gaan naar de volgende ronde.

Groetjes,
    Hope

Share This Page