Hallo dames! (en heren?) Helemaal nieuw ben ik en dat bedoel ik dan ook met alles want ik weet zeer weinig over éen baby krijgen.... Een hoop vragen dus. : Een paar keer onveiligvrijen en hup zwanger! Dat hadden we niet verwacht. Achteraf wel erg leuk. Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen, helemaal spannend! Mijn ouders zijn al opa en oma maar nog niet van hun dochter dus ik hoop dat het dan toch nog speciaal is voor ze. Ik ben nu 6 weken zwanger als het goed is. Raar hoor, besef het nog steeds niet helemaal. Ik denk dat als we het verteld hebben aan mijn ouders het voor mij ook meer begint te leven. Nou lieve zwangere dames, succes met jullie zwangerschap en als ik vragen heb horen jullie me zeker! (eerst nog even bijkomen van het nieuws) groetjes, Laura
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan. Liefs Hummel.
Dames bedankt voor de felicitaties! Mijn ouders geloofde het in eerste instantie niet! HIHI.. Zijn super blij gelukkig. Morgen zijn de schoonouders aan de beurt.. Leuk hoor vertellen, nu begint het echt te worden! gr laura