grote kans?

Discussie in 'Miskraam' gestart door TigerAngel7, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal

Ik vroeg me wat af
    Wij gaan voor ons eerste kindje
    En de 1e x dat ik zwanger was toen was het een leeg vruchtzakje. Nu ben ik weer zwanger en 3 dagen voor nod een knal positief. Had ik bij de 1e x niet pas na 1,5 week na nod wij hebben 2 nov onze eerste echo we zijn erg blij maar toch weer niet omdat we bang zijn dat het weer een leeg vruchtzakje zou zijn dus om grote teleurstelling te voorkomen. Mijn verloskundige zei nieuwe ronde nieuwe kansen en de kans is klein dat het weer zou gebeuren. Maar nu is mijn vraag wie heeft er ook een leeg vruchtzakje gehad en hoevaak.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Mijn tweede zwangerschap was wen tweeling waarvan een leeg vruuchtzakje en t andere met een stipje. Helaas een ma geworden. 3e zwangerschap een kloppend hartje wat helaas ook een ma werd...

3. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar zwanger en leeg vruchtzakje. Maar ik wist niet dat ik zwanger was dus na 1.5 week pas getest. Dit jaar weer een licht positieve test op nod, maar die liep niet op. Met 6 weken een miskraam en in aug 3 of 4 dagen voor nod positief getest, welke ook opliepen. Nu 10 weken en 3 goede echo's gehad.

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier 2x een mk maar wel met een goeie zwangerschap ertussen.
    Hopelijk gaat het deze keer wel goed!

Deel Deze Pagina