Niet slapen tussen 15u en 19u

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JMMH, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMMH

JMMH Niet meer actief

Hoi,

Onze dochter van 11 weken wil (vrijwel) nooit slapen na de fles van 15u. Niet in bed, maar ook niet in de box of kinderwagen. Ze blijft wakker tot de fles van 19u, en dat duurt lang ;). Ze wordt dan ook huilerig en valt wel in slaap als wij haar vasthouden. Verder slaapt ze zowel 's avonds, 's nachts en in de ochtend/rond de middag goed in bed.

Heeft iemand tips om die periode tussen die twee voedingen beter door te komen?

Alvast bedankt!

2. Delta

Delta Niet meer actief

het is inderdaad lang, wil ze wel bij je slapen, in de draagdoek/draagzak?

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hadden dit altijd vanaf 4 uur totdat ze naar bed ging. Heeeel pittig. Zaten om de beurt met haar op schoot, want daar wilde ze wel slapen. Maar het is overgegaan. Sterkte en probeer er een beetje van te genieten ook al is dat lastig. Wij probeerden haar trouwens wel elke keer in bed te leggen en op een gegeven moment ging dat goed.

4. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Draagdoek!

5. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Bij ons is dat de huilperiode. Inderdaad ook alleen op me lichaam slapen. Handige tijd is het idd niet, je kan ook niet gaan koken met een baby in de buikdrager. Ik kan niet weg omdat mijn oudste van 2 tot half 6 slaapt en ik daarna moet koken maar is het niks om even te wandelen? mijn dochter valt altijd in coma door wandelen en kan og uren blijven pitten.

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier precies hetzelfde.. 's nachts slaapt hij prima, 's morgens ook, en hij gaat 's avonds zonder 'gezeur' naar bed, maar 's middags wil hij hier ook niet slapen. Niet in de box, wipstoel, bed, wieg... Alleen als hij bij je zit valt hij soms in slaap..
    Misschien is het een periode?.. Ons zoontje is nu ook 11 weken..

Ons zoontje is alleen niet vervelend ofzo, hij ligt gewoon lekker te spelen.. Vanaf een uurtje of 5 wordt hij wat lastig..

7. JMMH

JMMH Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Juist vandaag heeft ze (in bed) geslapen van 16u tot 17.45u! Hopelijk gaat ze dit vaker doen :),

8. JMMH

JMMH Niet meer actief

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Het scheelt dat ik dan de hond altijd uit ga laten.. In de kinderwagenbak liggen en om zich heen kijken vind hij heerlijk.. En als ik echt geluk heb valt hij dan even in slaap :p

10. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hadden wij ook. In bed leggen rond 16u / 16.30u (moe) maar slapen ho maar! Huiluurtje! Om 19u in bed en meteen stil! Niks aan te doen..

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Herkenbaar! Nu nog steeds af en toe dat ze in deze periode niet slapen wil. Gelukkig gaat het in de wipstoel een stuk beter nu maar eerst kon ze geen cm afwijken van mama ...

Onze zoon had dit met de uren tussen 19 en 23....

Deel Deze Pagina