In mijn vorige zwangerschap had ik er al last van: opvliegers! En nu heb ik het dus sinds een paar dagen weer. Alleen nog veel vaker als toen! Ik heb er vandaag al wel 10 gehad, en ben ook meteen zo rood als een tomaat. Omdat ik het dus tijdens mijn vorige zwangerschap al zo vervelend vond, vraag ik me af of er meer hier last van hebben en of er iets aan te doen is. Destijds was het vooral in mijn werk lastig, ik heb serieuze gesprekken met mensen en als ik constant een kleur krijg dan voelt dat zo genant! Herkenbaar?
Heel erg herkenbaar! Heb t ook al de hele zwangerschap. Herken ook wat je zegt dat rood worden voelt vaak heel ongemakkelijk.. Niet veel aan te doen tenminste niet wat ik heb ontdekt.. luchtig kleden..
Ik heb het ook. ik geloof niet dat er iets tegen te doen is. heeft met je hormoonhuishouding te maken.
Het is dus niet iets heel geks Nou lastig, maar het is niet anders. Dan maar als tomaatje door het leven de komende maanden haha.
ik heb het voor al s morgens tussen 06 en 08 hr als ik de kinderen aankleed voel ik me warm (en opgefokt) tegen de tijd dat ik terug kom van school zakt t wat af
pfff zonet brak het zweet me weer uit.. echt overal.. had het niet in het begin..is echt van de laatste dagen..