Hallo, Ik heb een vraagje: Sinds een dag of 3 - 4 rommelt het een beetje en ik heb zelf het idee dat de bevalling zich ieder moment kan aankondigen. Heb regelmatig harde buiken (die wat pijnlijk zijn) en soms wel regelmatig, maar het duurt vaak niet langer dan 1 uur en ze zwakken dan weer af. Ook heb ik al ruime tijd last van veel afscheiding. Maar tijdens het plassen vanmorgen zag ik een hele hoeveelheid afscheiding en nu twijfel ik of het een eventuele slijmprop kan zijn. Het zag er slijmerig uit en was gelig van kleur. Er zat alleen geen bloed ofzo bij. Weet iemand of een slijmprop altijd met bloed moet zijn of dat dit al een eventuele slijmprop geweest kan zijn? Het was namelijk best een grote hoeveelheid... Alvast bedankt voor jullie reactie!
Volgens mij hoeft er niet altijd bloed bij te zitten hoor. Ik denk zelf dat je voorweeen hebt. Ik wens je heel veel succes. Liefs joyce
Hey Joyce, Ok, bedankt voor je reactie.. wist het namelijk niet zeker! Nou dan wachten we maar af... best spannend! Groetjes, brenda