Gestopt met de pil, maar het duurt zo lang voordat menstruatie komt.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaat1984, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    #1 Kaat1984, 16 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2015
    Hey dames,

Ik ben na mijn bloeding in december weer gestopt met de pil. Niet om weer zwanger te worden, maar omdat ik er een slecht humeur van krijg en veel hoofdpijn. We willen dit jaar wel voor een tweede kindje gaan, maar dan moet eerst de verbouwing klaar zijn ;).

Toen we voor de eerste gingen had ik de eerste 75 dagen geen menstruatie. Daarna was mijn menstruatie een ratjetoe, van 20 dagen naar 43 dagen, van 15 dagen naar 60 dagen. Heel duidelijk, maar niet heus.

Nu zijn we bijna 40 dagen verder en nog geen menstruatie. Niet dat het voor nu al iets uitmaakt, zal wel weer ontpillen zijn of zo. En we zijn nog niet bezig, maar ik maak me wel zorgen of het nu weer zo onregelmatig is en daardoor zo lang gaat duren. Bij onze 1e zijn we bijna 2 jaar bezig geweest (en ja ik weet dat het erger kan :)).

Zou het heel erg vinden als dat weer zo is. Maak er niet heel druk om, maar heb nu even zo'n momentje. Ben er eerder nog helemaal niet mee bezig geweest. Bij de 1e was het meteen vanaf dag 1 helemaal gefixeerd op zwanger worden :).

Bedankt voor het lezen van mijn gezeur haha, maar dan ben ik het even kwijt :p. En als er meer dames zijn die hier mee zitten, hoor het graag.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou ik vind 2 jaar al een flinke poos hoor! Hier bijna anderhalf jaar en ik kan wel janken..

Ik zou toch eens naar de huisarts. Al is het maar om je cyclus regelmatig te krijgen voor jullie wel bezig willen voor een tweede.

Want je kunt wel wachten. En je opvreten. En dan kun je op het moment dat je het graag wilt nog naar de dokter om te kijken wat ze er aan gaan doen. .

Succes! !

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh twee jaar vind ik ook lang hoor. Ik zou ook naar de dokter gaan, misschien zeggen ze kom over drie maanden maar terug maar dan heb je alvast een aan tekening staan. Succes!

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar... ze was de vorige keer 2 jaar bezig. Nu is ze nog maar net gestopt met de pil toch? Of lees ik het fout?
    Dus volgens mij doet de huisarts dan nu niet zo veel....

5. Bloemhartje

30 sep 2014
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zins 28 Sept 2014 laatste menstruatie gehad nu vandaag eindelijk na 111 dagen ongesteld geworden dacht steets zwanger te zijn Maar Het hoort bij ontpillen
    Dit hoort er allemaal bij die troep Moet uit me lijf en dat best Tijd duren ben Ik nu wel achter
    Ben benieuwd hoe Lang aankomende cyclus gaat duren
    Groetjes

6. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Klopt Pitahaya, vorige keer 2 jaar geduurd. Nu in december weer gestopt. Ik kijk het wel even aan. Maar mocht het tegen de tijd dat we er weer voor gaan nog een rommeltje zijn, dan trek ik eerder aan de bel bij de huisarts.

Deel Deze Pagina