Pregnyl pijnlijke borsten weg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elke1991, 1 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Hoi,

Ik ben nu 12 dpo en heb pregnyl gebruikt voor het opwekken van mijn eisprong. Vanaf 4 dpo erg pijnlijke borsten gekregen die toenamen tot een aantal dagen geleden. Sindsdien doen mijn borsten telkens minder pijn en nu voel ik zelfs bijna niks meer. Ik heb wel sinds een aantal dagen pijn in de liezen en soort van ongi gevoel af en toe.
    Denken jullie dat het al game over is nu?

Groetjes

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Daar valt eigenlijk niets over te zeggen. Sommige vrouwen hebben tijdens de zwangerschap nooit pijnlijke borsten.

In al die jaren heb ik wel geleerd dat symptomen niets zeggen. Als ze er wel zijn zegt het niks. Als ze er niet zijn zegt het niks.

Enige dat duidelijkheid geeft is een test. Met 12 dpo moet je wat zien op een gevoelige test. Maar omdat je nog voor nod bent kun je het beste met ochtend urine testen

3. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Bedankt voor je reactie. Ik heb gewoon al schrik voor de ontgoocheling want bij mijn miskraam had ik heel pijnlijke borsten al een week voor nod en dit werd alleen maar erger tot het mis ging. Langs de andere kant zijn er ondertussen al heel wat rondes gevolgd met pijnlijke borsten, nog erger dan toen ik zwanger was, en toen was het niet raak.
    Ik wil liefst pas maandag op 14dpo testen, dan ben ik zeker dat het iets/niets is.

4. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook na de Pregnyl vanaf 6 dpo pijnlijke borsten wat toenam en daarna rond 13 dpo vrijwel verdween. Nu heb ik helemaal geen pijnlijke borsten gehad.

5. Elke1991

Elke1991 Lid

30 mrt 2021
    22
    4
    3
    Bedankt voor je antwoord en proficiat met je zwangerschap! Had/heb je andere kwaaltjes? Hopelijk verloopt alles goed!

Deel Deze Pagina