Ik schrok vanmorgen best wel toen ik op de weegschaal ging staan. Waar ik in mijn vorige zwangerschap in het begin veel aankwam (zonder extra veel te eten 6 kilo! helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam met 7 weken) ben ik nu in 1 week 4 kilo afgevallen! Kan dit kwaad? Ik eet heel netjes: s' ochtends yoghurt met ongezoete muesli 's middags twee boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop) 's avonds een volwaardige maaltijd tussendoor altijd nog twee keer fruit Ik mag door suikerintolerantie helemaal geen suiker (ook geen honing, en te zoet fruit zoals banaan, ananas enz.). Weet iemand of dat kwaad kan? Ik maak wel lange dagen, want ben steeds om 4 uur 's ochtend klaarwakker. Zal dat zoveel extra energie kosten? Heeft iemand dit ook? Liefs, Marijn
Nou, vanaf de eerste keer dat ik bij de vk kwam (28-08-07) woog ik 50 kilo. En heb me vorige week ook gewogen, toen woog ik 48 kilo. Ben nooit echt 'dik' geweest, altijd al rond de 50 gewogen. Maar ik eet s'morgens : 2 broodjes met kaas en tomaat s'Middags ook 2 broodjes met kaas en tomaat. En s'avonds eet ik gewoon aardappels, groente en vlees. Snoepen doe ik helemaal niet meer. Maar als je toch zwanger bent, kom je toch juist aan? Ik wil hier ook nog wel meer over weten
Hoi Hoi Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken hor! Maar hou wel in de gaten dat het niet te veel wordt! Ik ben nu 30 weken zwanger en ook nog maar 4 kilo aangekomen. succes
hoi hoi over dat aankomen zou ik me niet teveel zorgen maken. ik ben nu bijna 35 weken en ben nu totaal 6 kilo aangekomen. terwijl ik van de eerste 19 kilo ben aangekomen. er is mij verteld door de vk dat de kleine mij gewoon aan het op eten is hahahaha. groetjes sandra
Hoi meiden, Maak je geen zorgen dat je afvalt. Ik ben nu ruim 16 weken zwanger en blijf maar afvallen. Volgens mijn VK kan dit helemaal geen kwaad. De beeb trekt gewoon veel energie weg, en ik eet ook hardstikke goed. Dus nogmaals geen zorgen maken