kruidvat, etos en prenatal. etos is echt niet de moeite waard tenminste dat vind ik. de kruidvat is redelijk te doen en de doos van prenatal (blije doos) is fantastisch
kruitvat (die kan ik vrijdag ophalen) prenatal (heb ik al in huis) etos ( krijg je al heel snel bericht van dat je die kan ophalen)
Kruidvat Prenatal Etos Babydump Die van kruidvat heb ik nog niet, de rest vond ik best leuk. Ik heb ze aangevraagd toen ik 15 weken was geloof ik.
Ik heb net die van de kruidvat opgehaald en daar zat echt niets bijzonders in! Een klein tubetje zinkzalf, flesje babyolie en 2 luiertjes... dat was het!
Gewoon een tipje; na de geboorte kun je met je geboortekaartje de leukste dozen ophalen bij de C1000 en bij de Plus. Echte aaraders!
Ik heb ooit eens met surfen een site gevonden met alle mogelijke dozen etc. bij elkaar. Heb alleen geen flauw idee meer hoe en waar. Kan in ieder geval de kruidvat vanaf de 18e ophalen. Verder Etos Prenatal.
Volgens mij is er bij mij wat verkeerd gegaan met die Kruidvat doos, heb nog geen bericht gehad. Dan maar geen Kruidvat doos, ik ga wel nog een keertje aanvragen, misschien werkt dat.
http://leppaludi.nl/BabyKind/GratisProducten hoi hoi kweet niet of het mag maar hier staan ze geloof ik allemaal op groetjes sandra sorry mods als dit niet is toegestaan.
ben benieuwd wanneer ik die van de prenatal mag ophalen. die van de etos was ook best leuk maar van de kruidvat heb ik gister gehaald zat alleen 2luiertjes van kruidvat merk in, 1 bewaardoor voor voeding mini tube zingzalf en proefmonter mama buikbalsem van zwitsal. en dat was het.. niet echt de moeite waard dus.. maarja het was gratis dus moet niet zeuren