Gevoel dat ik ongi ga worden, maar zet niet door!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DJR, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik heb al 4 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar het zet maar niet door. heb de bekende krampen die ik voel, maar alles is zo helder als wat! ik ga om de 10 min naar de wc om te kijken of ik het al ben.. nu 2 dagen overtijd, en 1 negatieve test!

Ervaringen???

alvast bedankt!

2. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dat als je je druk maakt om ongesteld te worden, omdat je voelt dat het er aan komt, dat het juist uitgesteld wordt.

Weet niet of dit een fabeltje is ;)

Ik duim voor je dat het iets anders zal zijn!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Je kan niet meer doen dan afwachten en over een paar dagen nog eens testen. Misschien heb je te vroeg getest.
    Hoop het voor je.

4. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke maand hoop ik om niet ongesteld te worden, maar wordt ik het wel gewoon en meestal direct na een negatieve test omdat ik me er dan bij neer leg dat het deze maand niet zo is... dusja.. ik weet t even niet meer haha

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dat gevoel ken ik!
    Vaak gehad ook, dat je overtijd bent, je test en vrijwel direct (soms dezelfde dag nog) word ik ongesteld..

Zonde van de test dan, maar misschien komt het idd wel doordat je het dan loslaat en je erbij neerlegt..

Probeer niet elke dag te testen, je maakt jezelf alleen maar gek zo. Doe over een paar dagen nog eens. En misschien ben je dan al ongesteld geworden, dat kan ook.

Succes!;)

Deel Deze Pagina