Sorry hoor moet het even kwijt. Dag 42 alweer, nog geen druppel bloed te bespeuren en 4 negatieven testen:x Morgen dokter bellen. Dat die cyclussen alleen maar langer duren vind ik nog niet eens het ergste maar voel me ook gewoon niet lekker. Misselijk wil ik het niet echt noemen maar het gevoel is toch wel te vergelijken met een ritje in een snelle atractie, een half uur lang. En dat nu alweer 2 weken. Soms een beetje duizelig en een beetje hoofdpijn. Koude handen maar een hoofd al een boei. Pfff, word er niet goed van. En die etospillen doen voor mij ook niks dus daar stop ik ook maar mee. Sorryn dames moest het even kwijt. 05-2011 met de pil gestopt. Geen onttrekkingsbloeding gehad. 26-31-39-44-??
Geeft niet hoor, gooi het er maar uit Maar je bent nog niet over tijd zie ik? Mss heb je toch te vroeg getest en ben je wellicht wel zwanger nu?
@sasskiea we zitten een beetje in hetzelfde schuitje.. ik heb dan nog niet meer dan 1 cyclus voor deze gehad maar ik zit inmiddels op dag 40 erg vervelend vind ik zelf het lange wachten voordat mij ei weer eens komt.. en ook ik heb al meerdere negatieve testen gehad..
Zou inderdaad nog steeds mogelijk kunnen zijn. Heb vandaag nog getest, negatief. Maar sluit ook niks uit. Heb alleen geen idee hoe mijn cyclus zou moeten zijn. Zoals je kan zien. Toch ook wel een reden waarom ik naar de dokter wil.
Echt super irritant niet waar. De hoop die je hebt en dan weer teleurstelling na een test. Wanneer ga jij weer testen dan? Of blijf je afwachten?
Ja dat kan ik me voorstellen. Zwanger worden op zich is al spannend genoeg. Als je lichaam dan ook nog niet meewerkt snap ik dat je langs je huisarts gaat. Weet alleen niet of hij je duidelijkheid kan geven. Ik hoop voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn. succes!
Hai ik nu 2 weken overtijd nog nooit gehad. Helaas ook steeds nega. Was vAndaag bij de ha maar die zij wacht het nog even af pfff. Voel ook van alles maar we kunnen idd niks anders doen dan wachten sucses meiden
Snap wat je bedoelt hoor, hier hetzelfde probleem..mijn langste cyclus(van het laatste halfjaar) was 32 dagen, deze maand zit ik al op dag 50..maar nog geen positieve test gezien(laatste keer was vorige week donderdag) Ondertussen zijn we wel al 27 maaden bezig...bah!!! Begrijp je dus helemaal...het is behoorlijk frustrerend!!!
ik wil je ook niet te erg ontmoedigen ofzo, maar het ligt heeeeel erg aan je huisarts of hij er wat mee gaat doen... de mijne lachte me nog net niet uit toen ik vertelde dat ik al over de 100 dagen niet ongesteld was ( terwijl ik al een kindje had waarvan ik binnen 3 maanden zwanger was in 2008) en het ging mij nog niet zo zeer om al die negatieve zw. testen maar het spookte mij maar in mijn hoofd dat dit niet echt gezond kon zijn, maar volgens hem was er niks aan de hand ( kon hij zo aan mijn buitenkant zien, want hij heeft me niet nagekeken én niet doorgestuurd)... maar ja, hoop dat jij meer succes hebt bij je huisarts, ik ben na een half jaar nog maar een keer teruggegaan naar de andere arts in onze praktijk die me gelukkig wel serieus nam en er was met mij wel degelijk wat aan de hand, ik was schijnbaar niet meer vruchtbaar en ben met behulp van hormonen spuiten uiteindelijk toch zwanger geworden... als ik hier zo op het forum kijk zie ik heel veel meiden die pas na een jaar( of nog langer) serieus onderzocht worden... huisartsen gooien het snel op ontpillen en afwachten... succes groetjes riniti
@Sassieka: in je banner schrijf je dat geen onttrekkingsbloeding hebt gehad na het stoppen met de pil. snap ik even niet. had je toen je aan de pil was niet gewoon maandelijks je menstruatie dan? nadat ik stopte met de pil kreeg ik gewoon mijn normale menstruatie/onttrekkingsbloeding en zo'n 30 dagen daarna mijn eerste echte menstruatie.
Ik snap het ook gewoon niet. Normaal als ik een stopweek had altijd netjes een onttrekkingsbloeding/menstruatie en na de allerlaatste pil, helemaal niets. Ik sloeg het gewoon over. De menstruatie daarna natuurlijk wel heftiger dan ik gewend was. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts daar ga ik het ook nog even vragen. Ik heb wel ergens gelezen dat er vrouwen zijn die heel soms geen onttrekkingsbloeding hebben en de keer daarna gewoon wel. Ze zeggen dan natuurlijk ook dat dat normaal is en geen kwaad kan maar of dat echt zo is.?
Je ontmoedigd me niet hoor. Heb ook heel lang getwijfeld of ik een afspraak zou maken. Ik heb namelijk zo'n huisarts die me altijd met één of anders verhaal weer naar huis stuurt en ik dan vervolgens een maand later er weer zit, met nog steeds dezelfde klachten. Maar sinds een jaartje deelt hij zijn praktijk met een vrouwelijke arts en daar heb ik nu een afspraak gemaakt. Kijk een lange cyclus is niet leuk maar vind ik eigenlijk niet het ergste. Voel me ook gewoon niet lekker, en dat vind ik wel heel vervelend. Er staan op dit forum ook verhalen van vrouwen die al ruim 100 dagen bezig zijn met een cyclus en dan toch zwanger blijken te zijn. Dus dat geeft weer moed. Ach ik ga maandag naar de dokter en zie wel wat er gebeurt. Maar ben niet van plan om me makkelijk weg te laten sturen. Houd jullie wel op de hoogte.
Helaas vandaag toch ongesteld geworden:x op dag 51...vind het zo moeilijk allemaal!!! Krijg iedere dag met een groepje zwangere vrouwen te maken die ongeveer even ver zijn en merk wel dat deze periode voor mij heel zwaar valt.. Volgensmij gaat het nooit meer lukken, het duurt al zo lang Hoe is het vandaag met jouw Sassieka?? Nog geen ongi te bekennen???
Balen moeder pffff. Duurt dat wachten lang hè.. Ik nu een jaar bezig voor de 3 de 2 weken overtijd nu. Belde net zomaar even een verloskundigepraktijk en die zij kom morgen anders even een echo laten doen zo liefff kan ik het even van me afzetten mocht ik niet zwanger zijn want al me testen zijn nega. Hoop voor jou snel raak is want jij wacht al zooolang pff sterkte
Dankje Channie32, het wachten duurt idd lang en soms denk ik welleens, hoe ga ik dit volhouden?? Ik trek me een beetje op aan de pendels die openstaan en hoop dat er een gelijk gaat krijgen.. Dus jij ook al een poos overtijd..vreselijk is dat he..hoop voor jouw dat het toch raak is meid!!!
@ moeder254, getver toch nog ongi. Niet leuk maar aan de andere kant weet je wel weer waar je nu aan toe bent. Op naar de volgende ronde. Houd je inderdaad vast aan de pendels. Als je verder gezond bent moet het toch een keer lukken. Maar ja het is makkelijker gezegd dan gedaan. Geduld hebben, zo moeilijk soms. En ook gewoon irritant. Kop op meid samen staan we sterk! @channie32, wat lief van de gyn dat je toch even mag komen. Het gewoon niet zeker weten is zo vervelend. En dan kan die test 1000 x negatief zijn zolang er geen bloed vloeit blijft het onzeker. Misschien is de hcg waarde bij jou gewoon niet meetbaar nu. Je weet het niet. Je blijft het je toch altijd afvragen. Nou ik zit nu inmiddels op dag 44 en nog steeds niet. :x Maar voel me nog steeds niet helemaal lekker. En dat duurt eigenlijk al bijna 2 weken. Beetje wee gevoel, een soort van misselijk. Soms kramp. Allemaal ongi symptomen maar geen ongi. En in mijn omgeveing ook allemaal baby's. Onderburen, de buren, en nog 2 in de flat. Pffff Leuk voor hun natuurlijk maar voor mij wat minder. Maandag naar de huisarts en nee ik laat me gewoon niet afschepen. Ik houd mijn poot stijf!