Heeft iemand deze foon? Mag verlengen in januari en vond die 6 plus wel erg gaaaf , heb nu de Samsung s4 en daarvoor de iphone 4... Vroeg me af omdat hij zo groot is of ie makkelijk in het gebruik is en meenemen enz.. Mag wel 350 bij dokken maar liever dat dan hoog abonnement.
M'n vriend heeft hem. Hij moest er in het begin heel erg aan wennen na de iPhone 5s, maar nu wil ie niks anders meer. Ik heb nog steeds de 5s en als ie even mijn telefoon gebruikt vind ie het te klein en onhandig.
Ik heb de iPhone 6, deze is ook iets groter dan de andere modellen. De batterij gaat van deze wel lang mee.
Oh oké, m'n vriend vindt hem heel snel leeg gaan. Maar hij gebruikt hem wel heel veel voor z'n werk. Misschien daarom
Laad deze nu ook 2x per dag op. Maarja Geef deze Samsung aan mams.. heeft ze ook een keer een mooie foon, kan ze zelf niet kopen Ben benieuwd, hou wel van afwisselen.. Maakt mij niks uit iphone of Samsung , kijk altijd welke ik op dat moment het mooiste vind. Zat eerder wel bij Hi maar die vond ik persoonlijk veel te duur , nu t-mobile
Yep and ik ben gek op dat ding! Ontzettend blij met het grotere scherm en geweldige camera en alles ook. Batterij gaat hier één dag mee maar ik gebruik mijn mobiel zeer intensief.
Ik heb de iphone 6 plus en ben er erg blij mee, batterij gaat ongeveer 2 dagen mee bij veel gebruik(fb, spelletjes, forum etc)
Ik zou heeeeel graag de 6 plus willen hebben dus ben zwaar jaloers!! Heb nu de 5 😊 Ook blij mee overigens want ik had een 4 en dit is de oude van mijn zwager die ik heb gehad!
Hier ook de 6+. In het begin dacht ik dat hij misschien wel wat te groot was maar nu wil ik niet anders meer Met bellen is hij ook niet onhandig en de batterij gaat veel langer mee dan de 4s die ik had, vind ik. Dus ik raad hem je echt aan