Ik ben nu 16 weken zwanger en lees her en der dat er al vanaf een week of 14 de baby wordt gevoeld bij n 2e zwangerschap. Ik voel zelf echter nog niks en ben eens benieuwd wat t gemiddelde is bij n 2e zwangerschap. Vond dat toen zo'n fijn gevoel dus wacht er met smart op.........
Tja, ik voelde de kleine al bij 10 weken. Erg vroeg, dat kan toch helemaal niet, dat is wat waarschijnlijk een heleboel mensen denken, zeggen nu, maar mijn moeder voelde mijn zusje ookal rond die tijd en de placenta ligt bij mij naar achteren, dus er werd tegen mij gezegd dat het op zich best kon. Bij de tweede zwangerschap weet je gewoon eerder wanneer je de kleine voelt, dus je voelt het niet perse eerder, maar kan de link beter leggen!!
Ik ook rond een week of 11. Was in iedergeval voor de 12 weken echo. Ik vroeg dit aan de verloskundige en die vertelde dat ze het niet ging ontkennen dat het niet kon. Juist omdat er zoveel vrouwen, die zwanger zijn van hun 2de kindje dit bevestigen.
Mmmmm, jullie nog veel vroeger dus. Mijn buik groeit wel, dus ik zal wel veel vruchtwater hebben ofzo....hahahahaha....... Maak me er stiekem wel druk over, zou zo graag een teken van leven willen voelen. Morgen weer naar de verloskundige, als ik dan het hartje heb gehoord houd ik maar eens op met onzeker zijn denk ik.......
Ben nu bijna 15 weken zwanger van de derde en ik twijfel nog of ik me kindje al voel! Denk tussendoor het wel te voelen, maar kunnen ook goed mijn darmen zijn, want die zijn ook een beetje van slag de laatste tijd. Denk door de hormonen. Dus hier nog niet zeker. Bij mijn tweede (moest het wel even opzoeken ) voelde ik haar rond de 18 weken en had de placenta ook aan de achterkant zitten. Ik zou me dus niet zo druk maken. Het zal vast in dezer dagen/weken komen
ik voelde deze met 10 weken een keertje! dat was heel gek. volgens de vlos kon het en ik ging een stuk geruster mijn eerste echo met 12 weken in hem/haar echt voelen was met 16/17 weken, maar vanaf dat moment al wel dagelijks en ook gelijk in een patroon, dus vaste tijden.
Het ligt er ook aan hoe de placenta ligt. Ik voelde de 2e met 16 weken. En de 3e al bij 14 weken idd. Ben ook benieuwd wanneer ik deze ga voelen, en hoe de placenta nu ligt.
Sinds vorige week voel ik hem duidelijk en heeft mn man het ook zelfs kunnen voelen. Daarvoor wist ik niet of het de kleine man was of mn darmen dus het kan best zijn dat het al iets eerder is geweest
Ik kan ook niet wachten om hem/haar te voelen! Ik vond het bij de eerste zo fijn dat getrappel de hele dag en ook als ze de hik had voelde zo grappig!!
Vanmorgen apk keuring gehad bij de vk en alles was goed en hij of zij "deed" het gelukkig nog Ze gaf aan dat ik echt niet de enige was die zich ongerust maakte en dat het heel veel rust geeft als je de kleine voelt. Dit is echter bij iedereen verschillend, dus daar kon ze verder niks zinnigs over zeggen. Ze kijken bij ons pas bij de 20 weken echo hoe de baarmoeder ligt dus dat weet ik ook nog niet. Maar goed, het hartje klopte mooi en mijn bloeddruk was perfect dus ik ga proberen nu meer te genieten!!!! Op naar de 20 weken echo!! En hopelijk voel ik het kleine murmel tussentijds, dat zou wel fijn zijn......