Ik ben nu 10 weken zwanger en vanavond ging ik eens op de weegschaal staan omdat ik het idee heb dat ik veeeeel te veel naar binnen werk. Ben ik gewoon twee kilo lichter dan twee weken terug! Normaal zou ik een gat in de lucht springen maar ik maak me nu toch wel een beetje zorgen... Je hoort toch aan te komen? Of is het in deze periode van de zs ook normaal als je wat afvalt? Ik moet zeggen dat het me wel heel veel energie kost momenteel, ven 's avonds echt supermoe. Woensdag weer controle en termijnecho dus dan kan ik het vragen, maar was even benieuwd of iemand hier me er iets over kan zeggen.
Het gebeurd wel bij meer vrouwen! Zo lang je je goed voelt en je controles goed zijn hoef je je er niet heel veel zorgen overmaken op dit moment! XXX
Het is niet erg om (wat) af te vallen aan het begin van de zwangerschap, hier ook afgevallen in het begin door oa misselijk zijn.komt vaker voor dan je denkt.
Ik was door misselijkheid ook afgevallen en nu in totaal een kilo erbij tov voor mijn zwangerschap. Vandaag even gecheckt bij de vk, kan geen kwaad, zolang je gezond eet en niet aan het lijnen bent ofzo maakte zij zich geen zorgen, dus ik ook niet
Hier ook voor de zwangerschap woog ik 61 kg en gisteren ging ik ook op de Weegschaal staan omdat me buik dikker word dacht ik laat ik me weer eens wegen en schrok dat ik nu 55 kg weeg! Voel me goed in totaal 3x overgeven, snap er ook niks van! Bij vorige zwangerschap woog ik voor de zwangerschap 54 kg en na veel spugen en erg misselijk te zijn geweest 52kg toen ik 14 weken zwanger was.
ik ben in het totaal nu 11,4 kg afgevallen, eerst wat meer ( was hee misselijk in het begin en zat aan primeran t/m 18 wk) laatste weken dacht ik wat aan te komen, maar sinds afgelopen week weer aan t afvallen zonder oorzaak/reden
Ik ben 7 kilo afgevallen tot nu to. Nou ja nu bijna halverwege en sta nu op -5 Gyn zei dat zo lang ik niet te veel afval het niet erg is. En me nergens druk over hoef te maken.