En hoe ben je erop terecht gekomen? Ik ben gaan googlen toen ik dacht dat ik zwanger was, en kwam toen bij het subforum zwanger worden terecht, toen ik zwanger bleek te zijn ben ik blijven hangen en schrijf nu voornamelijk mee met de dec.mama's maar kijk ook regelmatig bij de lounge etc.
in de zwangerschap van mijn dochter ben ik hier gekomen en nooit meer weggegaan.ben voornamelijk in de lounche
Ik was op zoek naar informatie toen ik zwanger bleek te zijn en via google hier terecht gekomen. Ben ook blijven hangen, en er gaat eigenlijk geen dag voorbij zonder dat ik even kom kijken.
Ik was ook ergens naar aan het googlen en kwam toen uit op deze site. Toen heb ik me aangemeld voor het forum. En ik vond het er zo leuk dat ik er nog steeds zit. In eerste instantie kwam ik hier om te praten over zwanger worden en daar zo nu en dan een vraag over te stellen. Maar we zitten inmiddels middenin de IUI's dus heb niet veel vragen meer over zwangerschap op dit moment. Ik merk vanzelf wel wanneer het raak is nu. Nu zit ik voornamelijk in de Lounge en de andere subfora bij algemeen.
Haha ook via Google En behoorlijk blijven plakken.. Vooral bij de dec.mama's schrijf ik mee en bij baby en dreumes.. Als ik niks te doen heb vind je me in de Lounge
Ik via via getipt tijdens mijn eerste zwangerschap .. Inmiddels al weer een aantal jaartjes geleden, het forum was toen nog niet zo lang in de lucht volgens mij ... Ben voornamelijk in de lounge, spelletjes gedeelte en films tv ed te vinden
Omdat ik 2,5 jaar geleden dacht onverwacht zwanger te zijn. Toen was het nog niet de bedoeling, maar nadat we aan het idee gewend waren toen het toch niet zo bleek te zijn we echt begonnen. Vond het toen al heel leuk om hier over kwaaltjes NOD en testen te praten. Nu kom ik voornamelijk in de lounge.
Hier dus hetzelfde, alleen 3 jaar geleden Hier eigenlijk overal aan het meelezen en vaker reageren en vooral ook bij de maart mama's.
toen ik dacht dat ik zwanger was, heb ik me hier via google aangemeld. En er gaat geen dag zonder dat ik ff langs kom hier! Zit eigenlijk overal wel. Hoofdzakelijk lounge, baby en dreumes
Ik ben hier terecht gekomen omdat wij toen graag zwanger wilden worden en via google kwam ik hier terecht. We waren toen met niet zo heel veel. Ik weet nog dat het kopje vruchtbaarheidsbehandelingen maar 1 topic had, en moet je nou zien. Trots ben ik op het forum dat we zo open zijn en zoveel verschillende foragedeeltes en subforas hebben. Mij krijg je hier niet meer weg. Groetjes Elvira
Ik kwam aan het googelen toen wij zwanger wilden worden. Toen kwam ik hier terecht(Kruimels en spruiten club heet het nu geloof ik) Ben blijven plakken en doorgeschoven naar de april 2008mama's toen ik zwanger bleek te zijn.
Ook ik via google! Bijna alles komt terug op zwangerschapspagina! Laat zocht ik via google op iets over centerparcs, en waar kwam ik terecht: juist! Ik dacht dat ik ( en bleek dus ook waar te zijn ) zwanger was. Zo ben ik hier terecht gekomen en nooit meer weggegaan!
zoals vele anderen ook via google ik was net zwanger en zocht informatie, toen kwam ik hier terecht, en zit er nog steeds elke dag
ik kwam via google op dit forum tijdens mn zwangerschap van mn zoontje..ik kijk meestal bij de volgende dingen: de lounge tv, films ed baby en dreumes gratis en aanbiedingen en nu tegenwoordig omdat ik voor een 2e kindje wil gaan op het nod forum en zwanger worden