Ik werk in een apotheek met, je raad het al, alleen maar meiden. We bespreken een hoop en hebben het vaak over klotsende oksels en klutsende knieen als het gaat over dingen waar we blij van van worden of gek op zijn. Ik krijg dat bijvoorbeeld van mijn vriend en ook van mannen in uniform. Mijn vraag is, waar krijgen jullie klotsende okselsen en klutsknieen van?
Ooh ja, mannen in uniform! maar gek genoeg ook mannen die goed met kleine kinderen overweg kunnen. Als ik een beetje sexy man over straat zie lopen achter een kinderwagen.. Hihi.. liefs Kiss
Mannen in pak! Jummie! (Ben ik even blij dat mijn vriend steeds vaker een pak aan moet ivm zijn eigen bedrijf....) Groetjes!
Haha ik ook mannen in pak ,mijn liefje draagt die best regelmatig, heeft wel wat vind ik, vind hij zalf ook hihi.
ik ben zelf gek op marine/leger pakken. of een george clooney die voor je deur staat. Die weiger je toch niet? ah ja, mn vriend droomt van jennifer lopez, mag hoor schat!
Mannen in pakken staan hier ook met stip op nummer 1. Zalig! Op nummer 2 staat de spijkerbroek met strak wit t-shirt. En op nummer 3 de strakke boxershort....
oudere mannen in een pak... een familielid van een bewoner van mij.... jaar of 45-50, owwww ben altijd blij als ik em zie of bij jan marijnissen... maar ook oudere mannen met een kale kop...
Mannen in uniform, héérlijk! Niet alle uniforms, maar die van de land- en luchtmacht en marinier scoren hoog! Politiepakken heb ik weer helemaal niets mee...
Een man in pak (gelukkig is mijn mannetje brandweerman en staat heel goed in brandweerpak als in 'uitgaanstenue' van de brandweer!) en als je je man samen met je beebje ziet spelen of knuffelen enzo, dan kun je me opdweilen, ik smelt dan helemaal weg.... *zucht* *zwijmel*