Raar gevoel...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wildlove, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wildlove

wildlove Lid

14 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames!

Ik ben in november 2010 met de pil gestopt (na deze bijna 15 jaar te hebben gebruikt). Sindsdien proberen mijn man en ik zwanger te worden, tot op heden nog zonder positief resultaat :(. Het heeft volgens mij ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn lichaam ontpild was, omdat ik na een halfjaar voor het eerst weer pijn had bij mijn ongesteldheid en de cyclus ook een beetje anders werd (iets onregelmatiger).

Als het goed is heb ik vorige week mijn eisprong gehad (had bij een ovulatietest één keer een streepje). Ik zou volgens de statistieken volgende week woensdag/donderdag ongesteld moeten worden. Maar ik heb de laatste paar dagen een raar gevoel in mijn lichaam. Wat stekende pijnen onderin de buik, afwisselend links en rechts, maar voornamelijk links. Verder een beetje een onbestemd gevoel en soms misselijk. Maar het lijkt me te vroeg dat dit tekenen van een mogelijke zwangerschap zijn... Wat denken jullie? Had vanmorgen bij het afvegen een klein beetje gekleurde afscheiding...

Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de gyn. staan. Zal zeggen dat ik vorige week mijn eisprong had, hij moet natuurlijk wel voorzichtig doen, mocht er wel iets zijn ;)

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    dan ben je nu ook 5 dpo ongeveer?

dan kan de afscheiding duiden op een innesteling... ook de krampen kunnen daarmee te maken hebben

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Shirley!
    Ik hoop dat die afspraak bij de gyn niet meer nodig blijkt te zijn :D

4. wildlove

wildlove Lid

14 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook! Maar ik kan vrijdag toch nog niet testen... Dus ik zal sowieso heen gaan lijkt me. Ik neem aan dat dpo days past ovulation is? Moet even in de afkortingen komen ;)

5. Nyna

Nyna Niet meer actief

Zou idd een innestelling kunnen zijn, vanaf de innestelling begint de hcg-aanmaak en zou je iets kunnen voelen!

Deel Deze Pagina