Sinds 2 weken ben ik 1,5 kilo afgevallen. Komt dus waarschijnlijk om dat ik de hele dag misselijk ben. Ik eet wel gewoon normaal, ben dus niet aan het lijnen. Is dat erg?
nee hoor, kan geen kwaad. ben zelf ook een aantal kilo's afgevallen de eerste weken. nu komt het er langzaam maar zeker weer bij en zit ik nog maar 1 kilo onder mijn startgewicht.
Oke, dank voor je antwoord. Kijk het is niet erg als er wat af gaat hoor (dokter ziet er het liefst 20 af maar dan blijft er niets van mij over).. maar nu ik zwanger blijk te zijn, maakte ik me even zorgen... Hopelijk is de misselijkheid snel over en kan ik misschien wat extra (gezonde) tussendoortjes eten.
Nee hoor is helemaal niet erg... je kindje neemt wat het nodig heeft en als je hetzelfde blijft eten verbruik je dus meer als voor je zwanger was.... Is dus wel een beetje logisch... in de rest van je zwangerschap komt er toch nog wel zat bij hoor
hey meid was bij mijn ook hoor in het begin helemaal niet erg straks ben je blij dat je niet meteen begonnen ben met aan komen hahaha lekker genieten. groetjes