Beste Evelien, Ik ben mama van een heel lief dochtertje Noa. Ze is inmiddels alweer 16 maanden en eet sinds twee maanden heel erg slecht,altans slechter als voorheen en ik ben er erg onzeker over of ze wel genoeg eten binnenkrijgt. Vaak word ze snachts ook nog wakker al probeer ik haar dan geen flesje melk te geven,maar geef haar dan wat lauw water. Dit gaat dan een uurtje of twee goed met het gevolg dat ik haar evengoed een flesje melk van 120 ml moet geven om haar weer te kunnen laten slapen. Dit is wat noa gemiddeld per dag eet: 7.00 150 ml bordje pap,beetje water of 180 ml fles pap. 9.30 1/2 banaan en een halve kiwi uit het vuistje. flesje roosvice. 12.00 ik ben blij als ze een half bruin broodje met beleg eet. Als ze dit niet eet probeer ik een beschuitje of cracker met beleg. Ongeveer 100ml gewone melk. 15.00 Kruitnootjes,liga of koekje en ongeveel 100ml roosvice of thee of sap. 18.00 Ongeveer 150 tot 180gr aan groenten,aardappels en vlees Klein beetje water. Toetje is ongeveer 100 ml yoghurt. 19.30 180 ml frisso opvolgmelk. Ik hoop dat u me kunt vertellen of het gemiddeld of teweinig is. Tijdens het eten hou ik het zo gezellig mogenlijk en leg er maar geen druk op dat ze moet eten maar ja dat heeft tot gevolg dat ze dan maar helemaal niks eet en zo dan op haar tijden veel trek heeft. K weet niet meer zo goed wat ik kan proberen maar mischien heeft u wat tips,ik bied haar wel zoveel mogenlijk alternatieven aan waneer ze iets niet wil eten maar dan wel alleen op de vaste etenstijden die wij aanhouden,maar ja wie weet is dat ook niet goed. Graag hoor ik van u,ik kijk uit naar uw reactie. Groetjes
Hallo, Sorry voor mijn late reactie, op mijn computer kwam geen tekst naar voren bij je vraag. Je schema ziet er helemaal niet gek uit hoor, je kindje drinkt goed, eet haar fruit en groente. Zolang je kindje goed groeit, kun je ervan uitgaan dat je het juiste doet. Groeten Eveline