Ik ben er net 3 dagen achter dat ik zwanger ben, maar ik heb in de voorgaande weken best wel een boel dingen gedaan die niet gzond zouden kunnen zijn voor de 'baby', maar dat weet ik dus niet. Ik ben op dieet geweest en ook met diëten met afvalproducten, afslankthee, en Super Fat Burner, ik heb ook 2x een Stacker 4 geslikt voor het sporten omdat ik erg moe was en ze geven extra energie (lees hyper). Ik zit midden in een verhuizing, dus veel klussen, schuren en verven en ook heb ik m'n haar pas geverfd. Oh ja, ik drink heel veel thee, thee is eigenlijk het enige dat ik drink, of water. Daarin gebruik ik zoetstof, is dat ook slecht? Misschien kan iemand mij hier wat over vertellen? En moet ik dit melden bij de VK? Alvast bedankt
gewoon niet meer doen en gezond gaan leven! Je kindje is nog niet via een navelstreng met jou verbonden, dus wat jij wel of niet gedaan hebt, heeft verder geen invloedt. Als je thee drinkt, drink dan rooibosthee, dat is niet schadelijk. Probeer ook geen zoetstoffen te gebruiken, maar een halve suiker ofzo. Zoetstoffen zijn ook niet zo heel goed!
Ok bedankt, alleen rooibosthee dus. Zit daar geen cafeïne in ofzo? En vanaf wanneer is het kind wel met de navelstreng verbonden?
Goeie vraag dat zou ik ook wel willen weten! wanneer is je kindje via de navelsteng met je verbonden? lieve grtjs dorri
navelstreng wordt gevormd in de zesde week zwangerschap. Dus vanaf dan zou ik geen onnodige dingen meer eten, doen. Groetjes, N22
Hoi ik was vandaag bij mn HA en die zei dat je gewoon thee mag drinken. De hoeveelheid cafeine in thee is zo klein dat dat geen kwaad kan, tenzij je er liters van op een dag drinkt. Van koffie mag je max 4 kopjes hebben dus das ook best veel. En ze zei ook vanaf 8 weken is de baby verbonden met de navelstreng met de moeder...
Van thee mag je maximaal drie bekers per dag drinken, heb ik gelezen in een tijdschrift dat ik bij mijn eerst bezoek aan de vk. heb gekregen.
ik heb gelezen dat je zo'n 300 blabla aan caffeine mag binnen krijgen en dat per kop thee er 30 inzit dus dat je ongeveer 10 koppen thee mag drinken als je geen koffie drinkt ik doe verder alles volgens het boekje dus ga echt mn koppen thee trouwens neit tellen haha
dat heb ik met koffie normaal drink ik op de dagen dat ik werk een kopje koffie even lekker wakker worden maar smaakt me nu nergens naar en normaal eten we best veel kipgerechten met rijst maar nu heb ik daar niet zo'n zin in maar wel in aardappelen wat we helemaal neit vaak aten