Ongezonde dingen gedaan?

Discussion in 'Gezondheid' started by SheDevil, Dec 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik ben er net 3 dagen achter dat ik zwanger ben, maar ik heb in de voorgaande weken best wel een boel dingen gedaan die niet gzond zouden kunnen zijn voor de 'baby', maar dat weet ik dus niet.
    Ik ben op dieet geweest en ook met diëten met afvalproducten, afslankthee, en Super Fat Burner, ik heb ook 2x een Stacker 4 geslikt voor het sporten omdat ik erg moe was en ze geven extra energie (lees hyper). Ik zit midden in een verhuizing, dus veel klussen, schuren en verven en ook heb ik m'n haar pas geverfd.
    Oh ja, ik drink heel veel thee, thee is eigenlijk het enige dat ik drink, of water. Daarin gebruik ik zoetstof, is dat ook slecht?
    Misschien kan iemand mij hier wat over vertellen? :(
    En moet ik dit melden bij de VK?
    Alvast bedankt

2. Niet meer actief

gewoon niet meer doen en gezond gaan leven! Je kindje is nog niet via een navelstreng met jou verbonden, dus wat jij wel of niet gedaan hebt, heeft verder geen invloedt.

Als je thee drinkt, drink dan rooibosthee, dat is niet schadelijk. Probeer ook geen zoetstoffen te gebruiken, maar een halve suiker ofzo. Zoetstoffen zijn ook niet zo heel goed!

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @Gupsie

Helemaal goed :D weinig aan toe te voegen.

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Ok bedankt, alleen rooibosthee dus.
    Zit daar geen cafeïne in ofzo?
    En vanaf wanneer is het kind wel met de navelstreng verbonden?

5. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    In rooibosthee zit idd geen caffeine

6. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    Goeie vraag dat zou ik ook wel willen weten! wanneer is je kindje via de navelsteng met je verbonden?

lieve grtjs dorri

7. N22

N22 Actief lid

Dec 5, 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    navelstreng wordt gevormd in de zesde week zwangerschap. Dus vanaf dan zou ik geen onnodige dingen meer eten, doen.

Groetjes,
    N22

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi ik was vandaag bij mn HA en die zei dat je gewoon thee mag drinken.
    De hoeveelheid cafeine in thee is zo klein dat dat geen kwaad kan, tenzij je er liters van op een dag drinkt.
    Van koffie mag je max 4 kopjes hebben dus das ook best veel.
    En ze zei ook vanaf 8 weken is de baby verbonden met de navelstreng met de moeder...

9. frostie

frostie Lid

Oct 11, 2006
    85
    0
    0
    Van thee mag je maximaal drie bekers per dag drinken, heb ik gelezen in een tijdschrift dat ik bij mijn eerst bezoek aan de vk. heb gekregen.

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ik heb gelezen dat je zo'n 300 blabla aan caffeine mag binnen krijgen en dat per kop thee er 30 inzit dus dat je ongeveer 10 koppen thee mag drinken als je geen koffie drinkt
    ik doe verder alles volgens het boekje dus ga echt mn koppen thee trouwens neit tellen haha

11. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    je hebt gelijk Natascha30 gewoon lekker genieten van je zwanger zijn en je koppies thee ;)

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    ik dronk normaal alleen maar thee m aar daar heb ik nu helemaal geen trek meer in, dus dat scheelt

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    dat heb ik met koffie normaal drink ik op de dagen dat ik werk een kopje koffie even lekker wakker worden maar smaakt me nu nergens naar
    en normaal eten we best veel kipgerechten met rijst maar nu heb ik daar niet zo'n zin in maar wel in aardappelen wat we helemaal neit vaak aten

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi, bij mij is het precies andersom!

15. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157