Bij mijn eerste duurde het even maar hij plopte rond week 25. Sindsdien is mijn mooie naveltje nooit meer de oude geworden.. en nu staat ie al met 13 weken bijna weer op ploppen! Wanneer plopte jouw navel?
Hier nog niet geplopt en ben nu 25 weken zwanger. Maar ben ook benieuwd wanneer en of het gaat gebeuren!
Bij mijn dochter met 34 weken zoiets.. En nu al vanaf week 14 ofzo, was een van de eerste dingen die aan mijn buik zichtbaar waren kwa zwanger zijn. Mijn navel was wel gewoon weer de oude geworden trouwens hier na mijn eerste. Het duurde wel 6 maanden ofzo. Ik krijg overgins ook geen knopje, mijn navel verdwijnt gewoon en word 1 met mijn buik, haha..
Hier 1mm geplopt. Ben nu 31 weken en 5 dagen. Ben bang dat hij dus nog gaat ploppen. Hoop het niet. Wil met 35+1 een fotoshoot doen.
Hahaha Ongeveer hetzelfde als bij jou. Weet het van de eerste zwangerschap niet meer precies maar aangezien ik pas na de 20 weken een buikje kreeg gok ik ook daar ergens. Nu is hij ook al weer duidelijk geplopt Jammere hier ook, nooit meer helemaal normaal geworden na de zwangerschap
Helemaal niet. Het schijnt dat hij alleen plopt als je van jezelf al een uitstekende navel had. Had je een diepe navel, dan plopt hij niet. Hier klopte dat.
Mijne is bij de eerstw nooit geplopt..maar was wel plat zo rond de 28 weken.. En nu begint het ook weer...
Bij de eerste nooit geplopt (zat ik wel op te wachten, hihi) en na de bevalling gewoon ook alles weer normaal. Deze zwangerschap ook nog niets aan het handje, maar ben 'pas' 20 weken...
Haha, nee hier ook nooit geplopt. Ik heb van mezelf een hele diepliggende navel. Hij kijkt nu wel sip. Doordat er van onder tegen aan gedrukt wordt op een 1 of andere manier lijkt het wel een mondje met een siplip.