Bij de zwangerschap van onze S* voelde ik hem vanaf 15 weken ondanks voorliggende placenta. Maar dit is volgens mij wel vroeg. S was een heel hyper druk kindje
Bij dochter vanaf 17 weken met placenta aan de voorkant. Deze zwangerschap vanaf 15 weken met placenta aan de achterkant.
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik voel al twee weken wel kleine dingetjes maar niet dat ik zeg: hee dat is de baby! Sinds gisteren voel ik dingen waarvan ik wél zeker weet dat is de baby! Voorliggende placenta ook trouwens..
Ik voelde in week 14 voor het eerst iets, bij week 15 was dat duidelijker en kon mn man het bijvoorbeeld ook al voelen.. Maar dat is heel uitzonderlijk voor een eerste kindje.. mijn placenta ligt wel aan de achterkant en vanwege moeheid kan ik niet werken dus lig veel, waardoor ik ook de rust heb om het te voelen. Het is heel normaal dat je het pas met 20 weken voelt, maar ja hoe eerder hoe leuker natuurlijk
Eerste 22 weken , tweede 21 weken ( beide placenta voorkant) Nu 15 weken zwanger en ik denk zo nu en dan wat te voelen .. Maar overtuigd ben ik nog niet Deze keer placenta aan de achterkant
Ik voelde al heel vroeg beweging, vanaf 11 weken voelde ik mijn erg bewegelijke beebje. Mijn man voelt vanaf 21 weken iets, maar alleen na super veel geduld en veel geluk ��
Bij eerste met 21 wk Bij tweede met 17 wk En nu voel ik het ook al.. Echt super vroeg maar weet t zeker
Vanaf 18 weken voelde ik haar af en toe. Met nadruk op heel af en toe. Met 19 weken voelde ik haar elke dag. met 20 weken zag ikzelf het via de buitenkant. en nu met 21 weken ziet ook manlief haar schoppen via de buitenkant
Ik voelde hem voor het eerst rond 18/19 weken met de placenta achter... Achteraf denk ik dat ik hem wel wat eerder gevoeld heb maar dat weet ik niet zeker
Rond de 20 weken bij voorliggende placenta. Achteraf waarschijnlijk al iets eerder maar met 20 weken wist ik zeker dat het de baby was.
Met 15 weken voelde ik de kindjes. Een heerlijk kriebelend gevoel. Tot op heden zie ik het nog niet aan de buitenkant en voelt ML het ook nog niet. Hopelijk komt dat sNel
Hier bij de eerste met 17 weken, placenta achter. Nu met 15 weken ongeveer, placenta ligt voor. Volgens verloskundige is dat placenta verhaal een bakerpraatje, ze zegt dat het niet uit maakt.
Tijdens de 1e zwangerschap in week 19, deze 2e zwangerschap in week 15 duidelijk (daarvoor twijfelgevalletjes)