Afgevallen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Gisteren is Jasmijn sinds 2 weken weer naar de oppas gegaan. Nu vertelde zij dat ze vond dat Jasmijn was afgevallen. Nu maak ik me natuurlijk zorgen en hoop ik niet dat ze afgevallen is. Ik merk wel dat ze in de lengte gegroeid is. Ze heeft sinds 2 weken ook nog maar 3 flessen en een groentehap ( ze krijgt 200gram groente en vaak nog een stuk fruit na, wat ze ook helemaal opeet). Ik krijg ook niet meer binnen. Hopelijk is het zo dat ze gewoon gegroeid. Vrijdag ga ik wegen, maar de zorgen zijn er nu wel. Is dit herkenbaar voor iemand?

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik zou me der nog geen zorgen over maken, ze zal wel in de lengte gegroeid zijn. Hoeft met gewicht niks te maken te hebben, maar kan wel zo ogen zeg maar.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.490
    113
    Ach joh dat deed Kylian ook, werd eerst weer wat dikker en dan schoot hij de lucht in en was hij weer een heel stuk magerde terwijl hij wel gewoon in gewicht aankomt.

Groetjes Anita

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het stelt me wel weer wat gerust. Waarschijnlijk dat ik a.s. vrijdag na het wegen denk, waar heb ik me toch weer druk over gemaakt. Maar zo blijf je je denk ik wel zorgen houden. Bedankt!

Deel Deze Pagina