Goedemorgen, Ik ben 9,5 week zwanger. We hebben met 8 weken een mooi kloppend hartje gezien en dat heeft me erg gerustgesteld. Natuurlijk kijk ik uit naar de volgende echo maar de dagen kruipen niet zo voorbij als bij de wachttijd naar de eerste echo. Ik zit erover te denken om na de tweede echo eventueel een angelsounds dopler te kopen. Ik lees er veel positieve verhalen over maar ook wat negatieve. Ik zou graag van een verloskundige willen horen wat zij er van vind. Is het iets om aan te schaffen of zeg je, nooit doen. Kan het gevaarlijk zijn of iets dergelijks? Tuurlijk snap ik dat vrouwen ongerust worden als ze niks horen en dan in paniek naar de verloskundige gaan. Maar als ik zo'n apperaat koop en mijn verloskundige laat uitleggen waar ik het moet houden om het te horen is het dan wat of is julie advies gewoon lekker niet doen. Groetjes
hoi Diana ik zeg; niet gebruiken. We weten niet of het veelvuldig gebruik kwaad kan, daarom zijn we terughoudend. Het geeft vaker onrust dan rust. Probeer vertrouwen te hebben in je lijf en in je zwangerschap. Mirjam