afgewezen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door erlida, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    he bah word net gebeld (ja er vroeg,vond ik ook al)door het bedrijf waar ik aan het solliciteren was,en ben afgewezen.jammer want ik was al in ronde 3,best ver dus ondanks mijn zwangere buik.de afwijzing is dan ook beetje vaag ze opperde wat over flexibiliteit enzo met 2 kids,terwijl ik dat allemaal toch goed geregeld heb.maar goed jammer maar helaas ik zoek wel verder!

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He gatverdamme, ik moet vanmiddag ergens op gesprek en had liever wat positievers gelezen.

Maar meid veel sucses bij andere sollicitaties, we vinden allebei vast een baas die minder moeilijk doet waneer je kinderen hebt. Al denk ik af en toe dat die langzaam aan het uitsterven zijn.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    oh sorry meid,nou mijn duimen draaien hier voor jou hoor!dat je aangenomen mag worden! :thumup:

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    ik hoop ook voor je dat je aangenomen wordt! Mijn laatste sollicitatiegesprek verliep ontzettend goed. Zo goed dat ik dacht; ik ga maar vertellen dat ik zwanger ben anders nemen ze me aan en moet ik het alsnog vertellen.

Nou ja, aan het einde van het gesprek noemde ik het dus en dat leverde teleurgestelde gezichten op.
    Ik dacht: Shit!

Twee dagen later een telefoontje: Afgewezen wegens ervaring. Nu zit ik vanaf 1 mei in de ww :(

Deel Deze Pagina