Ok, beetje stom onderwerp, maar ik wil het wel echt weten Zat gister weer tegen zo'n gozer met een afgezakte spijkerbroek aan te kijken in de tram en ik vroeg me dus af: zijn er nou echt vrouwen die dat een leuk gezicht vinden???? Ik vind het zo dom staan, alsof je je broek niet op kunt trekken Begin ik nou oud te worden en herken ik een hippe trend niet meer of zijn meer meiden het met me eens?
nee idd vreselijk. nou ja zere ballen zullen ze iig niet krijgen. nee geen porme. zelfde als meiden/dames met een heupbroek/string en die dan bukken. sjonge jonge zeg
Ik heb ook altijd de neiging om aan zo'n gast te vragen: denk je nou echt dat de hele wereld graag jouw onderbroek wil zien...
Vind het verschrikkelijk tegenwoordig! Mijn vent droeg ook zijn broek vroeger op half 7 toen ik hem net leerde kennen, toen vond ik het wel leuk.
Ik vind het ook verschikkelijk!!! Soms hangt hij zo laag dat ze 1 hand nodig hebben om hun broek vast te houden! Nee, kan er ook niet bij dat dat sexy gevonden wordt.
ik vind het wel humor om naar te kijken, maar vooral omdat ik dan keihard kan gaan lachen op dat moment dat ie echt afzakt. En ze moeten ook altijd zo stuntelen om een trap op te komen, erg grappig! Maar nee, het is echt niet aantrekkelijk.
ze er mee zien rennen voor de tram is ook erg humor In de klas roep ik ook altijd dat ik weer delen zie die ik liever niet van ze zie... en dan hup sjor.. broek weer omhoog...
echt verschikkelijk ik zag gisteren een jongen die ook ze broek zo laag had dat ie zen broek een stuk omhoog moest doen om de trap op te kunnen lopen haha ziet er toch niet uit!
Ik vind het gewoon een beetje zielig voor die gastjes die denken dat ze cool zijn door met opzet een broek te dragen die half onder hun kont hangt. En dan hebben ze er nog een zogenaamd out-of-bed kapsel wat moet lijken alsof ze heel relaxad hun nest zijn uitgekropen, terwijl ze dan nog 10 minuten bezig zijn geweest hun haar zo nonchalant er uit te laten zien ! Nee, die afgezakte broeken, ik vind het geen gezicht. Waarschijnlijk moeten ze er jaren later wel om lachen 'weet je nog dat die achterlijke afgezakte broeken mode waren'...haha!
Ik heb ook wel eens tegen een collega van me gezegt, trek je broek eens op, en toen keek hij heel raar.
Simpel.. omdat t 'een trend' is.. Maar desalniettemin.. blijft t verschrikkelijk om te zien én lachwekkend en triest.
Ik kan het soms niet nalaten om met 'raar stemmetje', vlak achter zo'n jongen te zeggen: Zeg jongeman trek je broek es omhoog.. Moet je zien hoe ze dan je aankijken als het net toevallig wel hebben opgevangen wat ik zeg Mijn dochter(12jr) vind het minder grappig als ik zoiets zeg
Ik moet er erg om grinniken die lage broeken "mode". Als ik achter zo'n puber loop moet ik me echt inhouden hem niet te besluipen en met een ruk die broek onder zijn oksels te hijsen ha ha. Ben bang dat ik de enige ben die daar de humor van in gaat zien en dan een blauw oog oploop Net als dat rare verschijnsel van petjes op een heel kleine stand en dan echt bovenop het hoofd dragen. Daar snap ik ook de meerwaarde niet van . Maar ja, ik ben dan ook niet jong en hip meer ha ha.
Nee, die snap ik ook niet idd. Echt idioot! En dat vaak in combi met die broek en dan lopen als een gangsta rapper... (terwijl het dan van die iele broekies zijn...)