afgezakte broeken

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hier een mama van 2 pubers die er ook zo bij lopen..........bron van ergenis.........maar helaas zoals gezegd....een trend.
    Heb steeds de neiging als ze langs lopen om die broeken op tetrekken...maarja..
    En het is nog belachelijk ook..ze kunnen niet niet eens normaal de fiets op...maargoed....ze doen wel lekker lang met hun broek zo hihihihi
    Heb ze laatst wel even laten schrikken om zelf ook zo mijn broek te laten hangen....maar dan met een string erboven uit........vonden ze niet grappig....:D:D:D

*moet wel eerlijk toegeven toen ze een keer de broek wel optrokken het er ook niet echt uitzag...;)*

Zo hadden we in mijn "tijd"..die achterlijke harem broeken..ook geen gezicht toch?....straks kunnen ze er wel om lachen...;)

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

In de plaatselijke AH staat er ook een jongen met zo'n broek vakken te vullen. Toen hij bukte wist ik gewoon niet waar ik moest kijken. Die broek hing echt halverwege zijn billen. Geen gezicht.

Maar goed mijn vent snapt weer niet wat vrouwen bezielt om met Uggs rond te lopen.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou als de broek een beetje afgezakt is vind ik het wel mooi hoor!
    Alleen de broek moet niet onder de billen hangen, dat zie je ook soms dat je een complete onderbroek ziet haha..

1 van mn broertjes heeft zn broek ook altijd eerrrggg laag hangen, en dan zeg ik wel s doe die broek omhoog! Maar hoe harder ik dat zeg hoe lager de broek gaat :)

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Het is geen gezicht, het ziet er niet uit haha..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Misschien moet je hem vragen zijn broek wat lager te doen ;):D!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ook al gedaan, dan gaat ie ook lager haha.
    Pubers he.. Hij is 18.

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik vindt het echt geen kijk en begrijp niet hoe het verzonnen is.
    Geen gezicht!
    Op mijn werk (tbs kliniek) roep ik ook steeds "hijs je broek eens op joh". Ze kunnen niet eens normaal lopen, bukken, zitten.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dacht dat je wilde zeggen met een ruk die broek omlaag trekken :D, kun je zeggen van ja dacht help je maar een handje want zo zakt die broek natuurlijk niet af ;).

en idd dat rare verschijnsel van die petjes... vind het maar verschrikkelijk en erger me elke keer weer als ik zo'n jongens zie. Dan wil ik het liefs die pet over hun kop rukken zo van en nu zit ie goed :D

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

zie het al voor me haha :D. Had je niet gezegd van als jullie je broek ophijsen doe ik het ook ;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    beter dat dan wat ik een keer mee gemaakt heb :$. Toen werkte ik ook nog in een supermarkt, en er kwam een jongen stage lopen op de groente afdeling. Ik stond de afdeling ernaast te werken bij het brood. Die jongen bukte zich nou werkelijk je zag geen onderbroek meer maar je kon er zo je pinpas doorheen halen!:$ Gedverderrie zeg! En die jongen was ook niet de smalste dus je kunt je het wel voorstellen brrrr.;)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan zou ik het vaak genoeg zeggen totdat de broek op de enkels zou liggen ;) (sorry ben gemeen weet het ;) )

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja had ze vaak genoeg gezegt dat het er niet uit zag, dus dit was een mooie tegenhanger...of afhanger..net hoe je het bekijkt hiihh
    Het was echt zo van "maaaaam...doe normaal joh..ziet er niet uit !!!"..dus ik "weet je ook eens hoe het is om er tegen aan tekijken..:D"
    Ben er uiteraard niet mee naar buiten gegaan:p...het feit dat er al 2 in het gezin rond lopen is al erg genoeg ;)

Maar bij onze jongens (13 en 15 ) hangen ze echt ook zo laag dat je bijna de complete boxer (met merk...dat is geloof ik nog het belangrijkste :() ziet....ach.....nu het is zo...volgend jaar weer wat anders....en ik heb begrepen dat het uitermate goed doet bij de chickies :D:D

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Vreselijk vind ik dat, ziet er gewoon niet uit. Hangt ook nog echt tot onder de kont en dan wel een riem omdoen, I don't get it.

Ik zou het zelf niet eens fijn vinden. Heb nu een broek die zakt steeds een beetje af en loop er ook de hele tijd aan te heisen, wil geen bouvakkersreet.

14. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Echt afschuwelijk zo'n afgezakte broek! De broer van mijn vriend heeft het ook,het is een aantrekkelijke gozer maar zou nog veel aantrekkelijker zijn met een normale broek! Zoiets als een mooie Levi 501 zoals mijn eigen lief heeft. Dan zie je tenminste nog een mooie kontje ipv zo een 'lege' broek :D

15. Giltje

Giltje Niet meer actief

heb ook meiden met zoeen afgezakte broek gezien, echt vind het geen pan -.-

had een klasgenoot die dat ook had, met het excuus dat hij geen riem had XD

liep ook met hem stage, en kort voordat we weg gingen kon ik het niet laten om zijn broek naar beneden te trekken :D hij had de volgende dag toch maar een riem om gedaan haha :D

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat vinden jullie dan van die drollenvangers voor vrouwen??
    Zo een broek met een heel groot billengebied zeg maar.

17. Giltje

Giltje Niet meer actief

totaal niet mijn smaak :/ was gister bij mijn schoon ouders, en me schoon moeder en ik zaten ff op Home - Attitude Holland (since 1999) - Alternatief punk rock emo scene gothic rockabilly burlesque pop-band-muziekmerchandise en fetish kleding aan het kijken voor leuke kleding niet dat ze mijn maat hebben maar toch leuk om te gluren.

Daar hadden ze ook van die afgrijzelijke broeken >.< je had me schoonmoeder eens meoten horen haha, die zat die broeken toch een patijtje af te kraken :D

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Echt geen gezicht, maar harembroeken voor vrouwen vind ik toch ook geen porem hoor!
    Sowieso wil ik helemaal geen ondergoed van andere mensen zien op straat.

19. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Teveel MTV gekeken;)

20. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Het is idd de trend nu net als zoveel dingen de trend zijn nu die ik er ook niet uit vind zien maar ja ik ga me er niet aan ergeren zonde van mijn tijd.Wat ik wel heel jammer vind is dat geen van de jongeren meer een 'eigen' kleding stijl hebben.Ze kopieren elkaar en dat is wel een beetje jammer want zo krijg je allemaal kloontjes

Deel Deze Pagina