Gister bij de tandarts geweest en heb gewoon 6 gaatjes. Is pas de tweede keer dat ik hoef te laten boren. Nu kan ik pas over 2 weken terecht maar ik verga echt van de pijn als ik een snoepje of iets met chocolade eet. Ik wil nu!!! Wil ook lekker m&m's kunnen eten. Moest het even kwijt.
6!!!! zooo veeeel, hoop dat je verdoving krijgt!!! Ik moet ook nodig weer eens naar de tandarts ben al zeker 2 jaar niet geweest!!! ...........stopt nog een m&m in dr mond
Ik krijg altijd verdoving maar of ze werken dat is een tweede. De vorige keer ging ik nog door de grond van de pijn. Heb het ook aangegevn en de assistente zei dat ze dan gewoon bij spuiten. Moet er 2 keer voor terug komen gelukkig. Anders zou ik een uur in die stoel moeten liggen.
...........stopt nog een m&m in dr mond[/QUOTE] Gemenerik! @TS hier hetzelfde verhaal, maar stel het elke keer uit.. Ik mag de tandarts niet zo..
Hier anderhalf jaar terug 12 gaatjes, maar was ook al 4 jaar niet meer geweest. Bij mij werken de verdovingen nooit. Maakt niet uit hoeveel ze bij spuiten. Voel dan zelfs het luchtdingetje nog over mijn kiezen gaan. Ik krijg dus kalmeringspillen die ik de avond ervoor en een uur voor behandeling in moet nemen. Ben dan een paar dagen zo duf als een konijn maar het helpt wel. Ik maak door de zenuwen schijnbaar veel adrenaline aan waardoor de verdoving niet werkt tot ik weer buiten sta. Dan begint het te werken zonder de kalmeringspillen.