wie gaat weer kijken? zag net toevallig op uitzending gemist dat het gister begonnen is met de deelnemers voor te stellen. donderdagavond begint het echt!
Yessss zo veel zin in!! Rotterdam is sterk vertegenwoordigd dit seizoen zowel Sasha Vissen als Sylvia komen uit Rotjeknor En de belgen zien er ook wel sterk uit vooral die blonde die ook fear factor heeft gewonnen zo benieuwd wat er in die grot gaat gebeuren
Ik ga ook kijken! Leuk! Ik heb wel 't voorstellen gemist, dus ik weet er maar een paar die meedoen. Maarja, dat zie ik dan van de week wel weer .
Voor Nederland zullen presentator Sipke Jan Bousema, zangeres Do, fotomodel Sylvia Geersen, ex-bokser Esther Schouten, actrice Lauretta Gerards, acteur Patrick Martens, oud-schaatser Jochem Uytdehaage en acteur/presentator Sascha Visser meedoen.
ik vind het wel leuke en sterke mensen dit keer... Ik ben benieuwd of Jochen het beter gaan doen dan tenniser John van Lottum vorig jaar - maar dat denk ik wel. En ik ben benieuwd of je nog iets hoort of het verhaal van Esther (qua kanker) . Die grot zag er wel mooi en interessant uit. Ik ben ook erg benieuwd hoe zwaar het wordt dit jaar... Maar oke - nog even geduld tot donderdag!
Ik ben ook weer van de partij! Er komt zoveel goede tv de aankomende tijd: Het Blok, Expeditie Robinson, Desperate Housewifes, en zo kan ik nog wel doorgaan. Maakt die druilerige sippe herfstavonden weer helemaal goed! Heb er sin an!
Volgens mij is het in Belgie vanaf 5 september pas :x fijn! nou dan lees ik hier pas mee vanaf maandag Ben heel benieuwd! zag gister voorstukjes en volgens mij zijn er flinke irritaties geweest betreft een model die bang was dat haar nagelriemen zouden stuk gaan haha!
Hier ook! Boven op de slaapkamer kijken we Expeditie Robinson, en beneden nemen we House op. Allebei TE leuk om er iets van te missen.
Oh balen dat het tegelijk met House is! Ik ben 100% voor Sipke Jan! Weet even niet hoe die presentator van het kinderprogramma heet, maar die lijkt me ook erg grappig. Heb er zin in!!!!