Hij is al een keer genoemd hier geloof ik maar vind t nog steeds niet mooi toen ik de naam vanochtend weer hoorde Lila. Uitgesproken zoals de kleur.
Haha wat erg. Zo kent mijn zus een Wobbegina (geen oudere vrouw, ergens in de 30). Mijn moeder heet Jantje, ook niet erg geweldig dus. Mijn opa en oma waren niet bepaald creatief want mijn oom heet Jan..
Dat was ook mijn idee idd. (maar kon even niet meer op de juiste naam komen. Ik had wel zoiets van: die naam komt me bekend voor, maar waarvan dan? )
Ik ken dan wel weer een Sunita, maar dat is gewoon een bestaande, hindoestaanse naam. Persoonlijk vind ik m niet zo mooi klinken, omdat het imo. klinkt als een kruising tussen een platte uitspraak van het engelse 'son' (zoon) en Anita Al moet ik ook wel denken aan de zon en dat vind ik dan wel weer mooi Sunit vind ik echter nog erger. Klinkt als het wasmiddel Sunil en als het woord unit met een s ervoor Idee van de vernoeming vind ik overigens mooi, maar zelf had ik desnoods wat gehusselt met letters ofzo. Ik heb nu zoiets van: ik hoop niet dat er ooit een moeder met de naam Lana bestaat die achterstevoren vernoemd gaat worden