Haha dat heb ik al ooit in het topic van Nina Sanders verteld maar hier dan maar opnieuw Maryam Hawwa Aasiya Alleen de middelste is weinig voorkomend in Nederland volgens mij. Ik ken iig redelijk wat Maryams en Aasiya's (al dan niet anders gespeld).
Oh ja nu weet ik het weer Toen vroeg ik je o.a. nog of je die w in Hawwa uitspreekt als v en waar de klemtoon ligt bij Aasiya.
De spelling afgrijselijk, maar verbaasd mij persoonlijk niet zo dat het een jongen is. Ik dacht namelijk meteen aan Jody Bernal.
Ja vind ik ook jammer! Mijn zoon idem dito. Hij was de eerste die zijn naam kreeg, en daarna werden er steeds meer geboren. Ik hield dat dus ieder jaar bij, hoeveel nieuwe jongens waren geboren met zijn naam. Nu kan dat dus niet meer...
Jongen J.esse L.ee. Op zich niks mis mee, stoere naam. Maar ipv het op z’n Engels uit te spreken, wat logisch lijkt, is het Jeh-suh-lie (als 1 naam)
Dat heb ik geloof ik weleens eerder horen vallen hier op zp. Maar dan geschreven als Jizz geloof ik (al weet ik dat niet 100% zeker). Edit: Louise bevestigt je vraag
Ja klopt, in Engeland is dat idd een ander woord voor sperma Hopelijk gaat het kind geen toekomst opbouwen daar
Nou ja ik herkende het ook en ben niet de hipste haha dus gok dat het in Nederland door groot deel vd jongeren en jong volwassenen ook zeker herkend zal worden
Ook niet mijn type smaak, maar in sommige andere landen best wel een gebruikelijke naam. Overigens moest ik meteen denken aan de wijlen zangeres Aaliyah: https://www.google.com/search?q=zangeres+aaliyah&rlz=1C1GGGE_nlNL603NL604&oq=zangeres+aaliyah&aqs=chrome..69i57.3271j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 en haar bekendste song 'Try again':
Zo ''ken'' ik een Lo.ve, Ho.pe en Dia.mond (laatste een jongetje) uit 1 gezin. Geen blanke mensen overigens. Ken wel 2 (blanke) dames die Joy heten. Beiden zo tussen begin 20 en begin 30.